אם החשוד ברצח זוגתו עוררה סערה בביהמ"ש: "תקפה אותו באלימות"

מעצרו של מקסים טל, החשוד ברצח בת זוגו מריה, הוארך בשמונה ימים. אמו הציגה טרם הדיון תמונות של בנה כשהוא חבול וטענה שזוגתו פגעה בו פיזית. משפחתה בתגובה: "רכילות זולה"

זמן צפייה: 02:06

מקסים טל, החשוד ברצח אשתו מריה טל, הגיע היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריית ביאליק, ובו הוארך מעצרו בשמונה ימים. ילנה, אמו של טל, הציגה לפני הדיון תמונות, בהן הוא נראה חבול ופצוע, וטענה כי בת זוגו תקפה אותו באלימות קשה. משפחתה של הנרצחת, שהגיעה גם היא לדיון, מכחישה את הטענות.

עורך הדין אביעד חייט המייצג את משפחתה של הנרצחת אמר בתגובה לטענות: "מבקש לא להתייחס לרכילות זולה שנאמרת על מריה ז״ל".

ילנה, אימו של החשוד ברצח מקסים טל מציגה תמונות בהן הוא נראה חבול ופצוע
ילנה טל, אימו של החשוד ברצח מקסים טל מציגה תמונות בהן הוא נראה חבול ופצוע | צילום: חדשות 13

כזכור, ביום שישי התיר בית המשפט לפרסום את שמו של טל בן ה-29. טל נעצר לאחר שדיווח בבוקר של יום שישי שעבר כי זוגתו שמה קץ לחייה. השוטרים החליטו לעצור את החשוד עד לנתיחת הגופה.

הוא נעצר לפני כחודש בגין תקיפת אשתו, והורחק בצו בית המשפט המחוזי לקריית שמונה. שלושה ימים לפני הרצח הוא חזר לביתו, ומיד לאחר המקרה טען באמצעות עורך דינו רועי קרן, כי אשתו התאבדה לנגד עיניו.

חבלות על גופו של מקסים טל, שלטענת משפחתו הותקף ע''י בת זוגו לפני שלפי החשד רצח אותה
חבלות על גופו של מקסים טל, שלטענת משפחתו הותקף ע''י בת זוגו לפני שלפי החשד רצח אותה | צילום: חדשות 13

מהמשטרה נמסר אז כי היא "בודקת את נסיבות מותה של תושבת קריית ביאליק בביתה, לאחר דיווח שהתקבל הבוקר אודות המוות". "בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי בודקים החל משעות הבוקר את המקום, לבחינת הנסיבות. בשלב זה נחקר בתחנה בן הזוג וככל שיידרש חקירתית, לצד הממצאים בשטח, תבחן המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. הרקע, הנסיבות וכל כיווני החקירה נבדקים", לשון ההודעה.

Whatsapp Image 2019 10 18 At 0
מקסים טל החשוד ברצח אשתו מריה טל