לאור יום: צעיר שהשתחרר מהכלא נורה למוות בראשון לציון

ככל הנראה שני בני אדם על אופנוע ירו בגבר סמוך לקניון הזהב בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו לאחר נסיונות החייאה במקום. הגבר מוכר למשטרה ושוחרר שלשום מהכלא

רצח ראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נקבע מותו של גבר בן 29 שנורה היום (רביעי) סמוך לקניון הזהב בראשון לציון. ככל הנראה מדובר בשני בני אדם על אופנוע חולף שירו בו. חובשים ופראמדקים של מד"א הגיעו למקום ולאחר נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. הנרצח, תושב אילת במקור, מוכר למשטרה ושוחרר מעונש מאסר שריצה בגין עבירות סמים ביום שני בלבד.

חובשי מד"א יעקב זדה ואלחנן רוט סיפרו כי "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות אך הוא היה פצוע באופן אנוש ולבסוף נאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקב בקשת עיכוב הביצוע על שחרורו: זדורוב לא ישוב היום לביתו

נשיא מצרים א-סיסי הזמין את בנט לביקור רשמי בקהיר

לאחר הסערה: פרופ' אש חתם על צו שיאפשר לחסן בבתי הספר

רצח ראשון לציון
זירת האירוע בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כזכור, לפני כשבוע נורתה עדי פרץ בת ה-37 כשנסעה ברכבה ברחוב הנביאים בבת ים הסמוכה, יחד עם בתה בת ה-4, ונפצעה באורח אנוש כתוצאה מירי. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון בעיר ובהמשך הועברה לבית החולים איכילוב ונלקחה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהיא מורדמת ומונשמת.

הבוקר כתבה פרץ בפוסט בפייסבוק כי היא מודה לכל המתפללים לשלומה וסיפרה על הקשיים ועל האופטימיות להמשך תהליך ההחלמה. "קרו ניסים בערב הנורא הזה" כתבה פרץ והוסיפה כי "הלילות קשים, הכאבי תופת בראש לא עוזבים ובבקרים אני בהתאוששות". עם זאת כתבה פרץ, "הנשמה בהודיה על כך שאני ובתי בחיים".