"אכזריות מיוחדת": תושב שדרות מואשם ברצח אימו

כתב אישום הוגש נגד אנדריי קמנסקי בגין רצח בנסיבות מחמירות, לאחר שתקף את אימו, טטיאנה. לפי האישום, בן ה-29 חנק, הכה ודקר אותה פעמים רבות בסכינים ובמברג

אנדריי קמינסקי

כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות הוגש היום (חמישי) נגד אנדריי קמנסקי, בן ה-29, לאחר שתקף את אימוף, טטיאנה קמנסקי, בביתם בשדרות והביא למותה. על פי האישום, הבן חנק, הכה ודקר דקירות רבות בסכינים ובמברג את אימו.

למשמע זעקותיה, ניגשה השכנה ודפקה בדלת, כשהיא צועקת לנאשם כי יפתח את הדלת. בן ה-29 פתח את דלת הדירה ולאחר שהשכנה ראתה את המנוחה על הרצפה מחוסרת הכרה, נעל חזרה את הדלת. בכתב האישום צוין, כי "המעשה נעשה באכזריות מיוחדת ותוך התעללות גופנית במנוחה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>
דיווח: מצרים תאפשר הקלות במעבר רפיח – ואף ייצוא מהרצועה

טקסס: שופט פדרלי חסם את אפשרויות אכיפת חוק ההפלות

מחקר: הסיכון לדלקת בשריר הלב לאחר חיסון קורונה – נמוך מאוד

הנרצחת טטיאנה קמינסקי
הנרצחת טטיאנה קמינסקי

לפני כחודשיים, לאחר האירוע סיפרה השכנה: "הוא שאל אותי אם אני רוצה לראות אותה ואמרתי לו כן, אני רוצה לדעת מה קרה לה. אז הוא אמר לי להיכנס ואמר שהוא רצח אותה. כשהוא פתח לי את הדלת ראיתי מלא דם במטבח, היא הייתה על הרצפה ולא זזה".

השכנה הוסיפה ואמרה כי "אני יודעת שבעבר הוא היה מכה אותה. אמרתי לה שתתקשר למשטרה והיא אמרה לי שהוא בדיכאון. בעבר היא נתנה לי מפתח של הבית וביקשה שאם לא אראה אותה יום או יומיים אז אבדוק מה איתה".

עו"ד ליאור רונן שמייצג את הנאשם מסר: "הבן נמצאה במצב נפשי קשה מאוד ומאושפז מאז האירוע הטרגי במחלקה פסיכיאטרית. אנו ממתינים לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית סופית שתקבע אם אנדריי כשיר לעמוד לדין והיה אחראי למעשיו".