חנק עם כרית וניסה להתאבד: גבר הורשע ברצח אשתו בחדר מלון בת"א

בית המשפט הרשיע את יוסף ברוך בן ה-67, בכך שחנק למוות את זוגתו בעקבות ויכוח על מקום מגוריהם. לאחר הרצח, ניסה ברוך להציג את המקרה כהתאבדות משותפת - נטל כדורים והותיר אחריו מכתב פרידה

 פטיש בית משפט
פטיש בית משפט | צילום: אילוסטרציה

בית המשפט הרשיע היום (ראשון) את יוסף ברוך בן ה-67 ברצח אשתו, דליה ברוך, בחדר במלון "רנסנס" בתל אביב ביוני 2017.

בין בני הזוג, ששהו במלון, התגלע ויכוח בעקבות רצונו של יוסף לחזור עם דליה למקום מגוריהם בטורקיה, בעוד שאשתו סירבה והביעה רצון לעבור לגור בישראל. במהלך הוויכוח חזרה דליה על כוונתה להישאר בארץ ולשכור דירה באשדוד והוויכוח נהיה קולני. לאחר מכן, לקח יוסף כרית מהמיטה בחדר המלון והצמיד אותה בחוזקה לפניה עד שנחנקה. לאחר שחנק את רעייתו, יוסף ניסה להסוות את מעשיו ולהציגם כהתאבדות משותפת, ולכן כתב מכתב פרידה וניסה להתאבד.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד לרצח במשולש: עד מדינה לשעבר נורה למוות ברכבו

לאחר תקיפת בן ה-17 בטבריה: כתבי אישום הוגשו נגד ארבעה נערים

"תפס וזרק אותי לשיחים": חייל נאשם בתקיפת אישה בבאר שבע

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

במכתב הפרידה שכתב נאמר: "בצער רב אני מסיים את חיינו. אני חולה ללא תקנה ואשתי חולת נפש. אני מבקש סליחה מכל המשפחה שתמכה בי במשך השנים". לאחר כתיבת המכתב נטל יוסף כדורים רבים וחתך את ורידיו בחדר האמבטיה.

צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את גופתה של דליה ואת יוסף שוכב לצידה מחוסר הכרה. הוא הובהל לבית החולים איכילוב בעיר במצב אנוש. חודש לאחר מכן פרקליטות מחוז תל אביב נגדו כתב אישום וכאמור, היום הורשע יוסף במעשה הרצח.