גבר העיד כי סיפק שירותי מין לבכיר בעיריית ת"א בעודו נער בן 15

יאיר (שם בדוי), סיפר לעיתונאי ערן סויסה כי לפני 12 שנה הוא העניק שירותי זנות לדמות פוליטית מוכרת בעירייה, בעודו קטין. הבכיר הגיש תלונה במשטרה בגין "פגיעה בפרטיות וסחיטה"

זמן צפייה: 01:47

יאיר, שם בדוי, סיפר היום (רביעי) לעיתונאי ישראל היום ערן סויסה על שירותי זנות שסיפק לפני 12 שנים, כשהיה נער בן 15, לדמות פוליטית מוכרת ובכירה מאוד בעיריית תל אביב. יאיר, שהתגורר אז ברחוב ועסק בזנות כדי לשרוד, תיאר מפגשים קבועים עם הבכיר כל כמה שבועות במשך כשנה וחצי.

"הוא היה משלם לי 300-250 שקלים", הוא סיפר, "והייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי. רק רציתי שזה ייגמר, נגעלתי ממנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

העצורה בטורקיה שוחחה עם משפחתה: "אם אתם חזקים אני חזקה"

"המפגין הוויקינג" מהמהומות בקפיטול נידון ל-41 חודשי מאסר

שר פולני: "המשבר בגבול עם בלארוס עלול להמשך חודשים"

על רקע החשיפות של הטרדות המין בתוך הקהילה הגאה בשבועות האחרונים, יאיר החליט להתקשר לאותו בכיר ולהתעמת איתו. בהמשך, יאיר נפגש עם אתו בבית קפה והטיח בו את המעשים שביצע בו. הבכיר לא הכחיש את הדברים, אלא ביקש לנקות את השולחן. הבכיר בעיריית תל אביב לא נענה לבקשת חדשות 13 למסור את תגובתו.

בכיר בעיריית תל אביב
בכיר בעיריית תל אביב | צילום: חדשות 13

כמו כן, בתיעוד שצילם יאיר לפני כ-3 שנים שנים כאשר הוא פגש במקרה ברחוב בעובד הבכיר בעיריית תל אביב, נשמע הבכיר כשהוא מבקש מיאיר שוב שירותי זנות, אך ברגע שהוא מזהה אותו בשמו הפרטי, הבכיר נבהל ומכחיש שמדובר בו.

בתוך כך, הבכיר בעיריית תל אביב התלונן הערב במשטרה באמצעות עורך דינו, שרון נהרי, בטענה לעבירה של פגיעה בפרטיות, סחיטה באיומים והטרדה מינית על כך שיאיר צילם אותו בלי ידיעתו וחשף את נטייתו המינית. לטענתו של הבכיר, הוא נפגע עבירה מינית ולכן גם חלים עליו הכללים של איסור פרסום של נפגע עבירה.

תגובת עו"ד שרון נהרי: "הלקוח שלי לא ביצע כל עבירה פלילית עת שנפגש למספר דקות עם בגיר, פגישה שלא הבשילה להמשכיות. מכחיש מפגשים עם קטין ובכך לא ביצע כל עבירה. מי שביצע עבירה זה אותו אדם שסחט אותו באיומים, הטריד אותו מינית, פגע בפרטיותו וסחט אותו באיומים".