בן 42 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בחברה של בתו בת ה-12

מחומר החקירה עולה כי הגבר, תושב הרצליה, ביצע בקטינה מעשים מגונים ואף ניסיון בעילה במספר הזדמנויות שונות לפני כשנה בביתו, כשבאה לבקר את בתו. הוא יובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

גבר בן 42 נעצר אתמול (ראשון) על ידי המשטרה בחשד שניסה לבעול קטינה מתחת לגיל 14, חברה של בתו בת ה-12, ושביצע בה מעשים מגונים. מחומר החקירה עלה כי החשוד, תושב הרצליה, ביצע בנערה מעשים מגונים במספר הזדמנויות לפני כשנה בביתו, בזמן שזו הגיעה לבקר את חברתה. בהמשך הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

בתוך כך, המשטרה עצרה לפני כשבועיים תושב בת ים בן 29 החשוד בפדופיליה באינסטגרם. לפי החשד, הצעיר ביצע עבירות מין בקטינות בטווח הגילאים 11-14, תוך ניצול ועשיית שימוש באפליקציות ברשת.

מהתלונות שהוגשו ומהחקירה עלה כי החשוד עשה שימוש בפרופילים שונים, הזדהה כצעיר כבן 19 ויצר קשר יזום עם קטינות תוך שהוא שולח להן הודעות בעלות אופי מיני ומנהל איתן שיחות והתכתבויות בעלות תוכן מיני ובכלל זה שליחת תמונות. מחומר החקירה עלה כי לפחות בחלק מהמקרים החשוד נפגש עם אחת הקטינות.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשוד ברצח בי-ם נעצר לפני כחודש בחשד למעשים מגונים בקטינה

"ניצל את אמונם": הפסיכולוג מהצפון הואשם בעבירות מין במטופליו

פלסטיני נעצר בחשד לעבירות מין בקטין במודיעין עילית

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד הפסיכולוג מהצפון, עידן קוסובסקי, בגין עבירות מין במטופליו הקטינים במרפאתו הפרטית בביתו שבזכון יעקב בשנת 2019. "ילדיהם של המתלוננים נפלו טרף למעשיו הקשים של החשוד תוך שהוא מנצל את האמון שניתן בו על ידי ההורים וילדיהם", אמרה קצינת החקירות בתחנת זכרון יעקב, ליאת אליתים.

על פי כתב האישום, נגע בן ה-50 באיבריהם המוצנעים של מטופוליו הקטינים. סנגורו של קוסובסקי, עורך הדין שמואל ברזני, הכחיש בשמו את המיוחס לו.

קוסובסקי נעצר לאחר שפרטיו ותמונתו פורסמו. החשדות נגד הפסיכולוג שהובילו למעצר הראשון מבוססים על ארבע תלונות של גברים, שהיו קטינים בעת ביצוע המעשים לכאורה, שהחלו על פי החשד בשנות ה-90. לפי אחד המתלוננים, הקשר ביניהם נשמר לאורך שנים, ונותק רק ב-2015, כשהיה בן 30. לדבריו, בין השניים היה מגע מיני מלא.

הפסיכולוג עידן קוסובסקי
הפסיכולוג עידן קוסובסקי | צילום: חדשות 13

בחקירתו טען הפסיכולוג כי הייתה בינו לבין אחד המתלוננים "סקרנות מינית", אך זו הייתה בדרגה נמוכה מאוד. המשטרה אישרה את פרסום חדשות 13 ומסרה כי "אנו רואים בחומרה כל חשד לניצול פגיעותם של קטינים".

לאחר שנעצר, פורום ארגוני הפסיכולוגיה הציבורית בישראל מסר: "מבקשים להוקיע ולהביע שאט נפש. אם יתגלה כי החשדות, לכאורה, נכונים, מבקש הפורום לחזק את ידי המתלוננים, מתוך הכרה של הקושי הרב הכרוך בעצם הגשת תלונה. הפורום מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי כל קיום קשר מיני עם מטופל, בהווה או בעבר, או אלו הקרובים אליו, מהווה עבירה אתית ראשונה במעלה ועבירה חוקית".