עקבו אחרי אחותם וחטפו אותה: כתב אישום נגד 4 אחים מסכנין

הארבעה, שהתנגדו לאורח החיים העצמאי שניהלה אחותם, ניקבו את צמיגי מכוניתה, עקבו אחריה והיכו אותה. לאחר שהועברה למקלט לנשים מוכות הם חטפו אותה ואיימו כי ישלמו לאדם אשר יירה בה

האחים החשודים בבית המשפט

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד ארבעה אחים מסכנין, בגין עבירות של חטיפה, תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, אשר בוצעו נגד אחותם. בכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת על ידי פרקליטות מחוז צפון מתואר כיצד הנאשמים, אשר התנגדו לאורח החיים העצמאי שניהלה אחותם, הטמינו מכשיר מעקב ברכבה, עקבו אחריה, ניקבו את צמיגי מכוניתה והיכו אותה.

בעקבות זאת הגישה האחות תלונה במשטרה, ועברה להתגורר בבית של קרוב משפחה. עם שובה לבית הוריה, איימו עליה האחים באקדח והורו לה למסור להם את הטלפון שלה. מפאת האיום היא עשתה כפי שביקשו ממנה אחיה, נמלטה מהבית, ולאחר תלונה שנייה במשטרה הועברה למקלט לנשים מוכות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר איראני צייץ בעברית לאחר מתקפת הסייבר: מטרת האויב סוכלה

מחקר: נוגד דיכאון עשוי להפחית את הסיכוי לתחלואה קשה מקורונה

ועכשיו למליאה: חוקי התקציב אושרו סופית בוועדת הכספים

בהמשך השתמשו הנאשמים במכשיר הנייד של אחותם כדי להתחקות אחריה, וכאשר נודע להם שהיא מתכוונת לצאת מהמקלט לצורך טיפול רפואי הם החליטו לחטוף אותה ולהשיבה לבית ההורים. לפני כשבועיים עקבו אחריה שניים מהאחים תוך שהם מצלמים אותה ושולחים את התמונות ואת מיקומה לשני האחים האחרים.

לאחר מכן הצטרפו שני האחים למעקב אחריה, ובשלב מסוים אחד מהם אחז בה בחוזקה מאחור, ובעודה מתנגדת דחף אותה בכוח למושב האחורי והחל בנסיעה מהירה. במהלך הנסיעה איים אחיה עליה, בעוד היא בוכה ונסערת, כי אם תצא מהבית או תתקשר למשטרה ישלמו האחים לאדם אשר יירה בה.

נשק איירסופט שנתפס בידי המשטרה במרדף
נשק איירסופט שנתפס בידי המשטרה במרדף | צילום: דוברות המשטרה

חברותיה של המתלוננת, אשר היו עדות לחטיפה, דיווחו למשטרה. בעקבות כך נעצרו שניים מהאחים במחסום בכניסה לטורעאן, והמתלוננת חולצה מידיהם. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של החשודים עד תום ההליכים המשפטיים.

מפרטים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי מדובר בצעירה גרושה בת 26 שסבלה מאלימות בתוך המשפחה במשך זמן רב, זאת עקב התעקשותה להתגרש. לאחד האחים יש עבר פלילי, ובתום המרדף שניהלה אחריהם המשטרה נמצאו באחד מכלי הרכב נשקי איירסופט מסוג רובה M-16 ואקדח.