החשד לרצח הצעירה מלוד: בני משפחתה נעצרו בעבר לאחר שתקפו אותה

נג'לאא אל-עמורי, שגופתה ככל הנראה נמצאה סמוך ליער בן שמן, הייתה מאוימת במשך זמן רב. ביהמ"ש האריך את מעצרם של אמה, קטין וקרובת משפחתה בארבעה ימים, וכן את מעצרם של שני חשודים נוספים

זמן צפייה: 01:52

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) את מעצרם של אמה, קטין וקרובת משפחה נוסף של נג'לאא אל-עמורי בארבעה ימים ואת מעצרם של שני חשודים נוספים בתשעה ימים. זאת, במסגרת חקירת נסיבות היעדרותה, לאחר שגופתה נמצאה על פי החשד אמש בשטח פתוח סמוך לתל חדיד שליד יער בן שמן.

שני החשודים, בני 15 ו-23 ושלוש החשודות, בנות 28,29 ו-49, תושבי לוד, נעצרו אתמול בלילה במסגרת חקירת היעלמות הצעירה, בת 19, שנעדרה למעלה משבועיים. המידע על היעלמותה הגיע למשטרה לפני כשבועיים, זאת למרות שאף אחד לא הגיש תלונה על כך.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אך הותר לפרסום כי במשך תקופה ארוכה הצעירה הייתה תחת איום מבני משפחתה. המשטרה הציעה לה מספר פעמים לעבור למעון לנשים נפגעות אלימות תחת הגנה - אך היא סירבה.

רצח בלוד
רצח בלוד | צילום: מאור צור

לפני כמה חודשים הצעירה הוזמנה לתחנת משטרת לוד שם הציעו לה החוקרים הגנה. מיד כשיצאה, ניסו שניים מבני משפחתה שהמתינו לה סמוך לתחנת המשטרה להכניס אותה בכוח לרכבם. שוטרים שהיו באזור זיהו את האירוע ועצרו אותם. נגד השניים הוגש כתב אישום אך הם הורשעו וקיבלו עונשים קלים בלבד, של מאסרים לכמה חודשים.

כאמור, המשטרה איתרה אמש גופת אישה בסמוך לתל חדיד שבאזור יער בן שמן. זהו המוות השני של אישה בלוד ביממה האחרונה, לאחר שאתמול בבוקר נקבע מותה של תושבת העיר בת 65 לאחר שנמצאה ביום שבת ללא הכרה בדירה ברחוב דוד המלך. כוחות המשטרה פרצו לדירה בעקבות דיווח שהתקבל על גבר התוקף את אמו, ומצאו את האישה כאשר בנה לידה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נלחם צוות המחלקה לטיפול נמרץ על חייה ביממה האחרונה, לאחר שהגיעה במצב אנוש. בנה נעצר, נסיבות המקרה נבדקות.