התפתחות בחקירה: נעצר חשוד ברצח רבאב אבו סיאם

המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח האישה שנורתה למוות לעיני ילדיה בלוד. בזמן הרצח שהה החשוד בחו"ל, אך עם נחיתתו בישראל הוא נעצר על ידי חוקרי יאל"פ שפלה

זירת הרצח של רבאב אבו סיאם מלוד
זירת הרצח של רבאב אבו סיאם מלוד | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

התפתחות בחקירת הרצח בלוד: המשטרה עצרה היום (רביעי) חשוד במעורבות ברצח רבאב אבו סיאם, האישה שנורתה למוות לעיני ילדיה בשבוע שעבר. בזמן הרצח שהה החשוד בחו"ל, אך עם נחיתתו היום בישראל הוא נעצר על ידי חוקרי יאל"פ שפלה.

הזירה בה נרצחה רבאב אבו סיאם, לוד
הזירה בה נרצחה רבאב אבו סיאם בלוד | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

כזכור, אבו סיאם ניצלה משני ניסיונות חיסול קודמים, והמשטרה הזהירה אותה כי "הוצא חוזה על הראש שלך". לפני שמונה חודשים הגיעו אל אבו סיאם קציני המודיעין של המשטרה והזהירו אותה, לאחר שידעו על ניסיון לפגוע בה, ולכן אמרו לה שהיא צריכה לצאת מהעיר לוד. בעקבות האזהרה רבאב אכן יצאה מהעיר לוד לכיוון הדרום, אלא שאז התבצע ניסיון החיסול הראשון, כאשר היא נמצאת בצומת בילו ומזהה שלושה אנשים שעוקבים אחריה. אבו סיאם הזעיקה את המשטרה וכוחות גדולים הגיעו לאזור, אך החוליה כנראה עזבה, מבלי לבצע את ההתנקשות.

כעבור שלושה חודשים, בפברואר האחרון, רבאב שהתה בתוך רכב בבת ים, וגם במקרה הזה ניצלה, כאשר מהמשטרה נמסר שלא נעצר איש מאחר ולא היו להם ראיות בעניין זה. אחרי ניסיון הרצח הזה הובאה אבו סיאם באזיקים לבית המשפט, כדי שיחייבו כניסה שלה למוסד סגור אשר ייתן לה הגנה, אלא שהשופט שיחרר אותה, מאחר והיא הקורבן.

רבאב אבו סיאם - הנרצחת מלוד
רבאב אבו סיאם - האישה שנרצחה בלוד | צילום: פייסבוק