כתב אישום בגין תקיפת קטין יוגש נגד הסייעת בגן של כרמל מעודה

הפרקליטות הודיעה ללירז נתן, שעבדה לצד הגננת מראש העין המואשמת בהתעללות, כי תועמד לדין. אב אחת הילדות בגן: "נדרוש שתשב מאחורי סורג ובריח". נסגרו התיקים בעניין חשודים נוספים בפרשה

זמן צפייה: 00:42

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה היום (שלישי) כי בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד לירז נתן, ששימשה כסייעת בגן של כרמל מעודה - הגננת מראש העין המואשמת בהתעללות. נתן תואשם בתקיפת קטין על ידי אחראי (ריבוי עבירות). נוסף לכך, הודיעה הפרקליטות לחשודים נוספים בפרשה כי התיק בעניינם נסגר. בתוך כך, משפטה של מעודה ממשיך להתנהל.

יוסי חברה, אב של אחת מהילדות בגן, התייחס להחלטה: "סוף סוף, לאחר חצי שנה שאנחנו ממתינים בחוסר ידיעה מה קורה עם הסייעת, היום קיבלנו את הבשורה שיוגש נגדה כתב אישום. אני מקווה מאוד כי בכתב האישום תבוא לכדי ביטוי חומרת המעשים של לירז, מאחר שמהסרטונים עולה תמונה ברורה כי המעשים שביצעה  לא פחות מהמעשים שביצעה כרמל מעודה. אנחנו נדרוש שהיא תקבל את העונש המקסימלי שמגיע לה ושתשב גם היא מאחורי סורג ובריח, שם מקומה".

עוד בחדשות 13:

חמישה חודשים אחרי כתב האישום: מסתמנת עסקת טיעון לכרמל מעודה

כרמל מעודה ביקשה להשתחרר ממעצרה אחת לשבוע – לטובת טיפול נפשי

חשד להתעללות בפעוטון בלוד: גננת וסייעת נעצרו לחקירה

תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין
תיעוד של כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין | צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע פורסם כי מסתמנת עסקת טיעון אפשרית בעניינה של כרמל מעודה. עו"ד אפרים דמרי, המייצג אותה, פנה לפרקליטות והציע להם עסקה, לפיה מעודה תשב במאסר מספר שנים ובכך יסתיים הדיון בתיק.

בפרקליטות שמעו את הצעתו ופנו להורים כדי לשמוע את חוות דעתם, שככל הנראה לא תהיה חיובית - מאחר שמדובר במספר שנים מועט. עם זאת, המגעים לכיוון עסקת הטיעון כבר נמצאים על פני השטח.

כרמל מעודה
הגננת כרמל מעודה

לפני כחודש העבירה מעודה באמצעות עורך דינה בקשה לאישור יציאה אחת לשבוע ממעצרה, לצרכי טיפולים פסיכולוגיים. הפרקליטות התנגדה לבקשה של מעודה והיא תועבר לדיון בבית המשפט.

ההורים שילדיהם שהו בגן של מעודה אמרו לחדשות 13: "זה בדיוק מה שחשבנו שיקרה, תחילה מעצר בית, אחר כך טיפול לשיקום, בהמשך התאווררות ובסוף מעודה תסתובב ברחובות כאחד האדם. צריך לזכור שמעודה היא עבריינית מסוכנת שהעבירה את ילדינו טרור. אנו דורשים מבית המשפט לדחות על הסף את הבקשה ההזויה הזאת".