הכה בפטיש, שפך חומצה וחנק: מאסר עולם לקשיש שרצח את אשתו

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר את עונשו של רם גרנות בן ה-84, שהורשע ברצח אשתו סימה בביתם ברמת השרון ב-2015, וקבע כי עליו לפצות את שלושת ילדיהם ב-258 אלף שקלים

רם גרנות, רצח את אשתו ב2015
רם גרנות, רצח את אשתו ב2015 | צילום: חדשות 13

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (רביעי) מאסר עולם על רם גרנות בן ה-84, שרצח את אשתו סימה בביתם ברמת השרון ב-2015 והורשע ברצח בנסיבות מחמירות. עוד קבע בית המשפט כי גרנות יפצה את שלושת ילדיהם ב-258 אלף שקל.

המקרה אירע בדצמבר 2015, חודש לאחר שהמנוחה פתחה בהליכי גירושין וחלוקת רכוש, לאחר שהתגלע סכסוך בין השניים, שהיו נשואים מ-1969. במהלך אותו החודש סימה התלוננה במשטרה על אלימות ואיומים מצידו ואף הגישה בקשה לבית המשפט לצו הגנה מפניו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הערכה בצה"ל: הדיווח על הטיל המיירט שהגיע לידי רוסיה – נכון

סוף לפרשה: שני האזרחים הירדנים שוחררו ממעצר

החשוד ברצח אשתו בדרום שוחרר מבית החולים – ונלקח לחקירה

זירת רצח, אילוסטרציה
זירת רצח, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

למרות האלימות, צו בית המשפט קבע כי השניים ימשיכו להתגורר ביחד בביתם. בעקבות זאת, בתחילת חודש דצמבר 2015, תקף גרנות את המנוחה בלא פחות מ-19 מכות פטיש, דחף אותה לרצפה ושפך חומצת מלח על פניה ולתוך פיה, כדי שתבלע את החומצה. לאחר מכן חנק אותה באמצעות ידיו ומגבת שהניח על פניה, עד שהשתכנע כי איננה עוד בחיים, כיסה את גופתה בשטיח והלך לישון.

בבוקר שלאחר הרצח גרנות התקשר לבנו והודיע לו כי רצח את אימו. הבן, יחד עם השוטרים, הגיעו לזירה זמן קצר לאחר מכן, מצאו את גופת המנוחה מוטלת על רצפת הבית, ואת גרנות בחדרו כשסימני חתכים על זרועותיו.