תיעוד: קבעו עם גברים באפליקציית היכרויות - ותקפו אותם באכזריות

המשטרה פענחה פרשיית שודים אלימים שאירעו לאחרונה באילת, והגישה הצהרת תובע נגד שלושה חשודים, אשר על פי החשד הכירו גברים ביישומון "גריינדר", וכשנפגשו תקפו אותם וגנבו את רכושם. החשודים אף איימו על הקורבנות כי אם יתלוננו נגדם - יגישו נגדם תלונה על תקיפה מינית של קטינים. בימים הקרובים יוגשו נגדם כתבי אישום ובקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

זמן צפייה: 00:22

הצהרת תובע הוגשה היום (שלישי) נגד שלושה חשודים, בהם שני קטינים, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום בגין ביצוע אירועי שוד אלימים נגד כמה גברים בעיר אילת. לפי החשד, בתחילת חודש מאי, התוקפים שדדו את אותם הגברים לאחר שקבעו להיפגש איתם באמצעות אפליקציית ההיכרויות "גריינדר", המיועדת לקהילה הגאה.

בהגעתם למפגש, החשודים תקפו את הקורבנות, גנבו מהם את רכושם ואיימו עליהם כי אם ידווחו על המפגש, יגישו נגדם תלונות על תקיפה מינית נגד קטינים. לפני כשלושה שבועות נעצרו שישה חשודים בתקיפה, כאשר שלושה מהם שוחררו בתנאים ומגבילים, ונגד השלושה האחרים יוגשו כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

אפליקציית ''גריינדר''
אפליקציית ''גריינדר'' | צילום: רויטרס

בעקבות הפרסום אודות מעצר החשודים, התקבלו במשטרת אילת דיווחים נוספים על אירועים דומים. מפקד משטרת מרחב אילת, נצ"מ משה פינצי מסר בתגובה: "המעשים המיוחסים לחשודים בוצעו באכזריות תוך ניצול חולשתם של קורבנות חפים מפשע. ביצוע פעולות חקירה מתוחכמות בחקירה מסועפת ומורכבת זו, הביאו לפיענוח ולגיבוש תשתית ראייתית נגד שלושה מהחשודים".

משטרת מרחב אילת
משטרת מרחב אילת | צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90