דחפה, משכה והשליכה: סייעת בפעוטון בנס ציונה מואשמת בהתעללות

כתב אישום הוגש נגד סוזי לוי אלוני, בת 49 מראשל"צ, בגין תקיפת פעוטות בני שנה וחצי עד שנתיים שהיו תחת השגחתה בפעוטון "שביל החלב". באחד המקרים סובבה פעוטה באוויר והטיחה אותה במזרון

 אלימות כלפי פעוטות בגן במרכז הארץ

כתב אישום בגין מספר עבירות של תקיפה הוגש היום (שלישי) נגד סוזי לוי אלוני, בת 49 מראשון לציון, לאחר שבמהלך עבודתה כסייעת בפעוטון בנס ציונה תקפה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים אשר היו תחת השגחתה. בתוך כך, התיק נגד בעלת הפעוטון נסגר מחוסר אשמה פלילית.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עומר סגל-רוזנבוים מפרקליטות מחוז מרכז, אלוני עבדה בפעוטון החל משנת 2017. כתב האישום מפרט חמישה אישומים המתייחסים לתקיפתם של חמישה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים, במספר מועדים שונים כל אחד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ארה"ב מתעקשת: "לא קיבלנו עדכון על הכרזת גנץ"

סודן: שבעה הרוגים ו-140 פצועים בהפגנות נגד ההפיכה

חשד: גבר גרר נערה על הרצף האוטיסטי לביתו – ואנס אותה

בכתב האישום מפורט כיצד אלוני משכה בכוח בידיהם וברגליהם של פעוטות, דחפה אותם, הרימה אותם, השליכה אותם על מזרון והצמיד את ראשם למזרון בחוזקה. כמו כן מתואר כיצד משכה את הפעוטות לכיוון המזרון מידם באופן שגרם לראשם להיות מוטח במזרון.

באחד המקרים, מפרט כתב האישום, סובבה אלוני פעוטה באוויר טרם הטיחה אותה במזרון, וכן משכה את אחת הפעוטות בכוח למזרון בכל פעם שהיא ניסתה להתרומם. במקרים נוספים היא נשענה בגופה על פעוטות אשר שכבו על מזרונים בגן.

שי שקד, סנגורה של מנהלת הפעוטון שכאמור התיק נגדה נסגר, מסר בתגובה: "יש לברך על החלטת הפרקליטות לקבל את בקשתנו ולהורות על סגירת התיק בעילת חוסר אשמה פלילית אך מצד שני, מתחילת הפרשה היה ברור שלמרשתי אין שום נגיעה פלילית או מודעות למעשי הסייעת וחבל שהיא ובני משפחתה נאלצו לעבור עינוי דין כה ממושך עד לקבלת ההחלטה המתבקשת. מרשתי עברה שיימינג קשה מנשוא ברשתות החברתיות על לא עוול בכפה, צו איסור הפרסום שניתן בעניינה הופר, פעם אחר פעם, כאילו לא ניתן ועד היום היא משלמת מחיר כבד מאד בגין פרסום הפרשה. המקרה הזה צריך להדליק נורה אדומה לכל אדם שידייו קלות על המקלדת שמא ישמיץ אדם חף מפשע".