אישום: עובד ב"פורום" אנס חיילת

תושב הנגב בן 22, שהועסק במועדון ה"פורום" בבאר שבע הואשם בתקיפה ובניסיון למעשי סדום בחיילת שהגיעה לבלות במקום ולבסוף אנס אותה בחדר השירותים במקום

מצא את הנייד ואנס: כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) נגד סמיר אבו גודה, תושב הנגב בן 22 בגין אונס וניסיון למעשה סדום שביצע בחיילת שפגש במהלך בילוי במועדון ה"פורום" בבאר שבע. על פי כתב האישום אבו גודה מצא את כרטיס החוגר של החיילת, פיתה אותה להיכנס עמו לחדר השירותים שם פגע בה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

כתב האישום מתאר כיצד הגיעה החיילת לבילוי משותף יחד עם חברותיה במועדון הבאר שבעי בסוף השבוע לפני כשבועיים. בשלב מסוים של הבילוי איבדה החיילת את כרטיס החוגר הצבאי שלה והחלה לחפש אחריו.

המתלוננת חשבה שהחוגר אבד לה בזמן שהייתה בשירותי המועדון ולכן פנתה לנאשם, שעבד כפועל ניקיון במקום. לאחר כחצי שעה, כך על פי כתב האישום, התקשר הנאשם אל המתלוננת, סיפר לה שמצא את החוגר וביקש ממנה להגיע לתא השירותים על מנת לקחת אותו.

כתב האישום מתאר כיצד ברגע שהגיעה החיילת לתא השירותים, אחז בה הנאשם, סגר את הדלת והחל לנשק אותה בניגוד לרצונה. בהמשך אף הפשיט אותה מבגדיה וניסה לבצע בה מעשי סדום. משלא הצליח בזממו, בשל התנגדות הנאשמת, החל הנאשם לאנוס את המתלוננת עד אשר בא לסיפוקו.

כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירה של שיבוש הליכי חקירה לאחר שמחק את כל התקשורת בינו לבין המתלוננת מהנייד שלו, וסיפר לקרוביו כי הותקף במועדון ע"י בחורה. בהמשך אף ביקש מגיסו לשוחח טלפונית עם המתלוננת כדי לנסות ו"להגיע עמה להסדר".

כשגילה מעסיקו של אבו גודה, עובד קבלן במועדון, הוא התקשר והודיע מיד למועדון על פתיחת החקירה. המועדון שיתף פעולה באופן מלא עם החקירה והתקשר למשטרה כדי לסייע. במועדון התקינו מצלמות אבטחה במבואות ובכניסה לשירותים על מנת לפקח על האזורים האלה ולכן עם הידיעה על האירוע התקשרו למשטרה לעדכן אותם שיש על כך. המשטרה עשתה שימוש בצילומי האבטחה של המועדון.

עורך דינו של החשוד, עו"ד ארז שלו, מסר בתגובה: "נלמד את התיק לעומק ואת חומר הראיות. מדובר באדם ללא עבר פלילי נורמטיבי שעובד במקום כמה חודשים".