כתב אישום: הטריד מינית קטינים בשיחות טלפון

בן 36 מראשון לציון מואשם בהטרדות מיניות ובמעשים מגונים בקטינים עמם ניהל שיחות טלפון בזמן ששהה במעצר בכלא ניצן. כתב האישום מונה 13 אישומים

התקשר לקטינים והטריד. ארכיון
התקשר לקטינים והטריד. ארכיון | צילום: רויטרס

התקשר למספרים אקראיים והטריד קטינים? אלו המעשים החמורים המיוחסים לאסף לניג בן ה-36 מראשון לציון, נגדו הוגש היום (ראשון) כתב אישום בגין מעשה מגונה והטרדות מיניות בקטינים. בפרקליטות מחוז מרכז ציינו כי המעשים בוצעו בזמן שלניג שהה במעצר. כתב האישום מונה 13 אישומים המתארים דפוס פעולה דומה לפיו התקשר הנאשם למספרי טלפון אקראיים מטלפונים ציבוריים והשמיע במהלך השיחות קולות גניחה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Захар Гончаров, 123rf.com

לפי כתב האישום, בחודשים ינואר עד מרס 2017 שהה לניג במעצר בכלא ניצן: בתקופה זו הוא השתמש בטלפונים הציבוריים בכלא וחייג לעשרות מספרי טלפון קוויים וסלולריים אקראיים. במהלך השיחות השמיע קולות גניחה בטלפון, וכאשר נענה על ידי קטינים ניסה לברר את שמם וגילם, שוחח עמם על תכנים מיניים ומטרידים ואף ביקש מהם לבצע פעולות מיניות. כתב האישום מייחס ללניג מניעים פסולים כגון סיפוק, גירוי או ביזוי מיני.

באחת השיחות שהתבצעה ב-20 בינואר, הנאשם טלפן למספר אקראי ונענה על ידי קטינה. לניג שאל לשמה והקטינה השיבה "שירה". לאחר מכן שאל לגילה והבין כי מדובר בבת 12. במקום לסיים את השיחה, לניג שאל לפריטי לבושה של הקטינה כולל תחתוניה וביקש ממנה לבצע מעשה מגונה בעצמה. בשלב הזה ניתקה הקטינה את השיחה. לניג ניסה להמשיך לטלפן לאותו המספר אך לא נענה.

בשיחות נוספות שקיים לניג עם קטינים אחרים, דפוס הפעולה חזר על עצמו כמעט ללא שינויים. הוא הוסיף לבקש מהקטינים לגעת בעצמם, סיפר על המעשים שהוא מבצע בעצמו והמשיך להתקשר לבתים למרות אזהרות שקיבל מהוריהם ושכניהם של הקטינים.

במהלך הדיון בבית המשפט, מעצרו של לניג הוארך עד להחלטה אחרת והפרקליטות הגישה בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים.

[brightcove_iframe video_id='17mivzak_vtr2_n20170402_v1' autoplay='0' credit='' desc='מבזק השעה 17:00' kid='' duration='0'']