כתב אישום: מדריכה אנסה חניכות בפנימייה

כתב אישום הוגש נגד מדריכה בפנימיה בבני ברק בגין אונס וביצוע מעשים מגונים בשתי חניכות שלה בנות 11-15. המעשים בוצעו במשך תקופה ארוכה בשטח הפנימיה

המדריכה מואשמת באונס חניכות (אילוסטרציה) (123RF)

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד צעירה בת 23 מרמלה, מדריכה בפנימייה לבנות בבני ברק, בגין אונס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה ועבירות נוספות. על-פי כתב האישום עולה כי המדריכה ביצעה את העבירות במשך תקופה ארוכה בשתי חניכות בפנימייה בנות 11 ו-15. העבירות בוצעו בשטח הפנימייה ובמספר אתרים נוספים. בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מכתב האישום שהגישה הפרקליטות, באמצעות עו"ד רותם נוימן וסרמן, עולה כי בחודש ספטמבר 2014 בזמן שרוב הנערות בפנימייה יצאו לחופשת ראש השנה, נותרה אחת הקטינות בפנימייה יחד עם המדריכה ובמקרה אחד התלוותה הנערה למדריכה לבילוי בקניון. המדריכה זיהתה את בדידותה ומצוקתה של הצעירה ורכשה עבורה מתנות - ומאותו רגע יצרה קשר אינטנסיבי עם הקטינה.

מאותו האירוע, החלה המדריכה לאיים על החניכה שאם לא תעשה כרצונה היא תנתק עמה את הקשר. כתוצאה מכך, בין השנים 2016-2015, בהיותה של הקטינה כבת 15-14, ביצעה בה המדריכה שורה ארוכה של עבירות מין, ובהם אונס, ברחבי הפנימייה, וכן במקומות אחרים.

בכתב האישום מפורט אירוע במהלכו שכבה החניכה על הרצפה בחדרה של הנאשמת. בשלב מסוים החלה המדריכה לנסות ולהפשיט את החניכה, תוך שהיא מתנגדת ונאבקת בה. בהמשך, המדריכה החלה לגעת באיבריה המוצנעים של החניכה, בזמן שהחניכה הפצירה בה שתפסיק. בתגובה, המדריכה היתממה והשיבה כי היא לא עושה לה כלום.

עוד מתואר כיצד המדריכה אנסה חניכה נוספת בפנימייה, שהייתה רק בת 11-12 בעת ביצוע המעשים. בכתב האישום מתוארים מספר רב של מקרים בהם אנסה המדריכה את החניכה הנוספת וביצעה בה מעשים מגונים.