ההתעללות בתינוק בגבעת אולגה: אישום נגד האב

כתב אישום חמור הוגש נגד אביו של תינוק בן 9 חודשים מגבעת אולגה, בגין שורת עבירות חמורות בהן התעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה

הורי התינוק. כתב אישם חמור

כתב אישום חמור הוגש נגד האב מגבעת אולגה על כך שהתעלל בבנו התינוק, רק בן תשעה חודשים. האבא מואשם בהתעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה. האב מכחיש את המיוחס לו, ועורך דינו מטעם הסניגוריה הציבורית, דן גלעד, מסר כי ישיבו בבית המשפט לאחר שייקראו את כתב האישום.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הורי התינוק. כתב אישם חמור
הורי התינוק. כתב אישם חמור

אמו של התינוק מופיעה כעדת תביעה, ובעצמה שוחררה למעצר בית. נגדה יוגש כתב אישום בהמשך על כך שהיא ידעה על המתרחש ולא דיווחה על כך לרשויות. מצבו של התינוק קשה, והאו עלול לאבד את ראייתו לנצח.

ההורים נעצרו לאחר שהבהילו את תינוקם, בנם היחיד, לבית החולים "הלל יפה" בחדרה כשהוא מחוסר הכרה. בבית החולים חשדו כי מצבו של התינוק נגרם כתוצאה מהזנחה והתעללות חמורה, לאחר שהתינקו טולטל במשך תקופה ארוכה.  במהלך הבדיקות הרפואיות שנעשו לתינוק התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שנות בחלקי גופו. בין הפגיעות, כאמור, חשש לאובדן מאור עיניו ונזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים. בהמשך הועבר התינוק לטיפול בבית החולים "דנה" בתל אביב, כשהוא עדיין מחוסר הכרה, אך מאז מצבו השתפר.

במהלך אחד הדיונים בהארכת מעצרם של ההורים, אמר נציג המשטרה כי "בכל גופו של התינוק נמצאו סימני נשיכות. האב והאם מכחישים את המיוחס להם". האם הייתה נסערת מאוד בזמן הדיון, בעוד האב הכחיש בתוקף והתקשה להסביר את פשר הנשיכות, והסביר כי הסימנים נגרמו כתוצאה מנפילה. עו"ד רהב אופנהיימר, המייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר באותו דיון כי "האם מכחישה את כל החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. היא נמצאת בסערת רגשות ודואגת לשלומו של בנה".

מהחקירה עלה כי מדובר בבני זוג חרדים מרחובות שעברו בשנים האחרונות מעיר לעיר עד שהשתקעו בגבעת אולגה. הם לא מוכרים לרווחה וללא עבר פלילי, ואם השניים לא היו מגיעים עם הילד לאשפוז הסיפור לא היה מתגלה. גורם המעורה בחקירה אמר לחדשות 2 Online כי ההורים משתפים פעולה בחקירה והוסיף כי "אני הרבה שנים במשטרה ולא ראיתי דבר כזה, זה סיפור מאוד קשה".