אזרח טורקי שהתגורר בישראל חטף את ביתו לטורקיה

אזרח טורקי שהתגורר בישראל והיה בזוגיות עם אישה ישראלית הואשם בבית המשפט שחטף את בתו בת ה-4 לטורקיה ואיים על האם שלא תראה אותה עד שלא תעבור גם היא לטורקיה

ילדה, אילוסטרציה, התעללות. הילדה עדיין בטורקיה (אילוסטרציה)
ילדה, אילוסטרציה, התעללות. הילדה עדיין בטורקיה (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

"חטף את הבת ואיים על האם": כתב אישום הוגש היום (שני) נגד אזרח טורקי בן 33 בגין חטיפת בתו בת ה-4 לטורקיה וסחיטה ואיומים נגד אמה. על פי כתב האישום הטורקי חטף את הילדה לאחר שחשד כי זוגתו בוגדת בו. הוא דרש ממנה להעביר את חייה לטורקיה או ש"לא תראה את הילדה לעולם".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי כתב האישום האישה ביקשה להיפרד מהנאשם לאחר מספר שנים של זוגיות. הנאשם טען בפני האישה כי אמו לקתה בהתקף לב וביקש ממנה לקחת את ילדתם המשותפת ולבוא עמו לבקר בטורקיה. האם הסכימה, אך על פי כתב האישום משהגיעו לנמל התעופה הודיע הנאשם כי רכש כרטיסים רק עבורו ועבור הילדה הקטנה.

כשהגיע לטורקיה יצר קשר עם האם, התעמת אתה בנוגע לחשדותיו שהיא בוגדת בו, וסירב להחזיר את הבת לישראל. על פי כתב האישום הנאשם איים על האם שבמידה ותרצה לראות את הילדה פעם נוספת, יהיה עליה להגיע לטורקיה ולעבור ולחיות שם.

בעקבות חששותיה של האם לחיי בנה, הצליחה לשכנע את האב להגיע ולפגוש אותה בישראל. משנחת בישראל, ללא הילדה, המשיך ודרש מהאם לעבור עמו לטורקיה.