אישום: נערים התעללו מינית בבת 16

כתבי אישום הוגשו נגד 4 קטינים בני 15-17 תושבי הוד השרון והרצליה בגין תקיפה מינית של בת 16. האישום כולל מספר עבירות שונות כלפי הנאשמים

עברה מסכת התעללות ואונס (אילוסטרציה)
עברה מסכת התעללות ואונס (אילוסטרציה) | צילום: RF123

ארבעה נערים בני 15-17 תושבי הוד השרון והרצליה מואשמים בביצוע שורת עבירות מין בנערה בת 16, שהתעניינה בקשר רומנטי עם אחד מהם. כתבי האישום שהגישה הבוקר (חמישי) פרקליטות מחוז ת"א מייחסים לנערים שורת עבירות חמורות, ביניהן אונס וניסיון אונס, מעשה סדום, מעשים מגונים, התעללות בקטין ועבירות נוספות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי כתבי האישום, שהגישה עו"ד שרון רגב, המתלוננת, שעברה מסכת התעללות, הכירה את אחד הנערים, בן 15, התאהבה בו וחפצה מאוד בקרבתו ותשומת ליבו. באחד המקרים המפורטים, ביקרה הנערה את בן ה-15 ושניים מחבריו הקטינים בחוף הים בהרצליה. בשלב מסוים, תוך שהנער והמתלוננת שחו ביחד בים, הוא הציע לקיים עמה יחסי מין. משסירבה, איים עליה הצעיר ואמר כי יפסיק לדבר איתה אם לא תסכים לשכב עמו.

בהמשך קרא הנער לחבר שלו, בן 16, והשניים הורו לנערה לחכות להם בשירותים. הנערה סירבה ואמרה שאינה מעוניינת בכך, אולם השניים סירבו לשמוע בקולה ואיימו עליה כי אם לא תעשה כרצונם, הם ינקטו באלימות כלפי בני משפחתה.

לבסוף, בשל פחדה של המתלוננת מהשניים ורצונה להתחבב על בן ה-15, נענתה המתלוננת לדרישתם והלכה עמם לשירותי הנשים בחוף, שם על פי כתב האישום השנים אנסו אותה, תוך ששניים מחבריהם הנוספים הציצו במעשה דרך חריץ בתא השירותים וצחקקו. משסיימו בן ה-15 וחברו לבצע בה את זממם, הורו לה השניים להתלבש ועזבו את תא השירותים בעודה ערומה.

בהמשך, נסעו המתלוננת, שני הנערים וחברתה באוטובוס מחוף הים להוד השרון, ובמהלך הנסיעה דרשו הנאשמים מהנערה, שישבה ביניהם, שתבצע בהם מעשה סדום. משסירבה, השניים איימו עליה כי אם לא תעשה זאת "יעיפו אותה" והיא לא תורשה להתלוות אליהם לבריכה. בהמשך, גרמו הנאשמים לבצע בהם מעשה מגונה וביצעו בה מעשים מגונים. לאחר מכן, עברה המתלוננת לשבת במקום אחר באוטובוס, תוך שהשניים זורקים עליה מגבת, צ'יפס ומסטיק שדבק בשערה.