כך הצליח זוג לשדוד עשר חנויות בתוך חודש: "בוני וקלייד" - גרסת המציאות

שלושה חודשים לאחר שהוגש נגד תושבת הצפון ותושב השטחים כתב אישום בגין שוד מזויין של עשר חנויות, דרך הפעולה של הזוג שהטיל את אימתם נחשפת לראשונה

צפו: כך השניים שדדו חנויות בצפון הארץ

לפני כשלושה חודשים הוגש כתב אישום נגד שני שודדים תושבת צפון הארץ ותושב השטחים, המואשמים בעשרות מקרי שוד של תחנות דלק וחנויות נוחות בצפון הארץ. כעת, נחשף לראשונה בחדשות 2 Online תיעודים ממצלמות האבטחה במקומות שנשדדו המראה את שיטת הפעולה של השניים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

השניים מאושמים בעשרה מקרי שוד מזויין וניסיון שוד אחר במשך למעלה מחודש. על פי כתב האישום הם נהגו לשדוד תחנות דלק וחנויות באזור שפרעם וטמרה.  התיעודים מצביעים על שיטת פעולה מסודרת במיוחד ובה חלוקת תפקידים ברורה: האישה הייתה נהגת המילוט שממתינה ברכב לגבר, שהיה נכנס לחנויות רעול פנים, מאיים על העובדים במקום - ושודד את החנות תוך איומי סכין.

השניים בבית המשפט, ארכיון
השניים בבית המשפט, ארכיון | צילום: יעקב הרצקוביץ

גורמים במשטרה המעורים בפרטי הפרשה אומרים שמדובר בשיטת פעולה המזכירה את בוני וקלייד, לא פחות. למעשה, יש כאלה הטוענים שדבר כזה עוד לא היה בישראל: גבר ואישה ששודדים חנויות באופן שיטתי ומאורגן תוך חלוקת תפקידים ברורה.

בהקלטה שהגיעה לחדשות 2 Online מאחד מקרי השוד שומעים כיצד בעל מרקחת וחנות נוחות בתחנת דלק, שחנויותיו נשדדו כבר שלוש, מתקשר למשטרה ומתחנן לעזרה. "היה לי שוד עכשיו! יש לי כאן תמונות, הכל. כבר שלוש פעם נשדדתי", נשמע בעל החנות בשיחה עם מוקד 100.

''מנהלים דיון בביהמ''ש''. עו''ד טנוס
''מנהלים דיון בביהמ''ש''. עו''ד טנוס | צילום: יעקב הרצקוביץ

במשטרה מדגישים שנעשו כל המאמצים והשתמשו בכל הכלים עד שהשניים נעצרו והוגש נגדם כאמור כתב אישום בגין שוד מזויין. עורך דינה של האישה מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד עיסאם טנוס, אומר בשיחה עם חדשות 2 Online שהם מנהלים את הדיון במקרה בבית המשפט לאחר שהוגש כתב אישום.