נאבקת על חייה: למיס אבו לבן היא הצעירה שנורתה בלוד

תושבת העיר בת ה-26, גרושה ואם לשלושה ילדים, נורתה בעת שחזרה לביתה ברכבה לאחר מסיבת יום הולדת לאחת מחברותיה במסעדה. צוותי מד"א פינו אותה לבית החולים אסף הרופא עם פציעה חודרת, מצבה קשה ויציב. ההערכה היא שהיא נורתה על רקע "כבוד המשפחה", אחיה והגרוש שלה נעצרו

זמן צפייה: 02:34

למיס אבו לבן בת ה-26, גרושה ואם לשלושה ילדים, היא הצעירה שנורתה אמש (שישי) בלוד, והיא נלחמת על חייה בבית החולים אסף הרופא. אבו לבן נורתה ברחוב המסגר בעיר בעת שהייתה בתוך רכב, ופונתה למרכז הרפואי על ידי צוותי מד"א עם פציעה חודרת. אחיה והגרוש שלה נעצרו, ובהתאם להתפתחויות החקירה תחליט המשטרה אם להביאם לדיון בהארכת מעצרם.

אבו לבן הייתה מאוימת, וזו לא הפעם הראשונה שניסו לחסל אותה. אתמול בערב היא בילתה בחגיגות יום ההולדת של אחת מחברותיה במסעדה, ואירוע הירי התרחש כשהייתה בדרכה חזרה לביתה. אביה, ששמע את היריות, הוא זה שהזעיק את צוותי מד"א. במהלך הלילה עברה אבו לבן סדרת ניתוחים, והרופאים הצליחו לייצב את מצבה הרפואי, שמוגדר קשה ויציב.

על פי הפרטים שידועים עד כה, אבו לבן התגרשה לפני כשלוש שנים וגידלה את ילדיה בלוד. ההערכה היא שהסיבה לירי היא מה שמכונה "כבוד המשפחה", ובמשטרה אמרו כי "לא מוכר סכסוך אחר שהיה לה".

פרמדיקית מד"א שיר חבר וחובש רפואת חירום שמעון פרש סיפרו: "הפצועה שהייתה בהכרה סבלה מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותה לניידת טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".