תקיפת אוהדי בית"ר ירושלים ע"י "לה-פמיליה": המשטרה עצרה חשוד

לאחר ששני אוהדים כבר נעצרו, תושב המרכז בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד שהשתתף בקטטה שהתחרשה במהלך משחק הכדורגל באצטדיון בלומפילד. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו

חברי "לה-פמיליה" במשחק של בית"ר ירושלים

תושב המרכז בשנות ה-30 לחייו נעצר היום (רביעי) בחשד כי השתתף בקטטה שהתרחשה במהלך משחק הכדורגל באצטדיון בלומפילד, שבה הותקפו אוהדי בית"ר ירושלים על ידי חברי ארגון "לה-פמיליה". הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

כאמור, שלשום נערך משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, שבו נרשמו אירועי אלימות רבים, ובתוכם תקיפת שני אוהדים ואוהדת בית"ר ירושלים, על ידי אוהדים אחרים מקבוצתם - חברי "לה-פמיליה". האוהדים הותקפו באלימות בגלל שעודדו את שחקנה החדש של הקבוצה, קמסו מארה הגינאי, בניגוד לדרישת "לה-פמיליה" שלא לעודד אותו מכיוון שהוא מוסלמי.

מוקדם יותר היום תקף יו"ר המועדון ואחד משחקני העבר הבולטים בתולדות המועדון, אלי אוחנה, באופן חסר תקדים את הארגון. "אנחנו במועדון מגנים כל אלימות, גם כשזה קורה בין אוהדים מקבוצות שונות, אך לעולם לא נתקלתי בזה ששונאי בית"ר ירושלים ירביצו לאוהדי בית"ר בצורה כזאת. הם בעיני לא אוהדי בית"ר - אלה אויבי בית"ר, אלה שונאי בית"ר, מי שאוהב קבוצה ומקום לא עושה כזה נזק, אסור גם לקרוא להם חוליגנים, הם הרבה יותר מחוליגנים, חוליגנים זאת מחמאה עבורם".

"אני חלק מבית"ר ירושלים מגיל 12, מזוהה איתה והיא איתי לאורך כל הקריירה שלי, בכל תפקיד בו נשאתי", הוסיף אוחנה, "שלשום, בפעם הראשונה בחיי, התביישתי להיות חלק מהמועדון. בית"ר ירושלים זה מועדון מפואר עם היסטוריה ומסורת, עם מאות אלפי אוהדים, רובם המוחץ טובים ותומכים, אך כולם שבויים בתדמית שלילית ובנזק מתמשך שגורמת קבוצת אוהדים עבריינית למועדון".