היעלמות מוישי קליינרמן: שני חשודים נעצרו

החיפושים אחר מוישי קליינרמן, בן 16, מתנהלים כבר כארבעה חודשים. לפני כמה שבועות נעצר חשוד - ושוחרר. בשבוע שעבר, כך הותר לפרסום, נעצר חשוד אחר ואתמול נעצר חשוד נוסף במעורבות בהיעלמות הנער. מעצרם של השניים הוארך בשישה ימים והם מכחישים כל קשר למעורבות בפרשה

זמן צפייה: 01:22

הותר לפרסום: המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-16, שנעדר כבר כארבעה חודשים. לפני כמה שבועות נעצר חשוד - ולאחר מכן הוא שוחרר. אחד החשודים נעצר כבר בשבוע שעבר והשני נעצר אתמול. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה. השניים מכחישים כל קשר להיעלמות של הנער. עו"ד חן הולנדר, פרקליטו של אחד מהם, אמר: "מהר מאוד נגלה שמדובר במעצר מיותר, מאמין שמרשי ישוחרר בקרוב". בינתיים, בית המשפט האריך היום (שלישי) את מעצר השניים בשישה ימים.

לפני כמה שבועות אמרה גיתי קליינרמן, אמו של מוישי, אחרי ביקור של מפקד המחוז עוזי לוי בביתם, כי היא לא מקבלת את התשובות שניתנו לה. לדבריה, "אני לא מאמינה שאני יושבת פה בבית שלי אחרי 99 יום שהבן שלי מוישי נעלם, ולא עונים לי איפה הוא. אין לנו קצה חוט".

עוד סיפרה, כי "היום בפעם הראשונה הגיעו מפקדים בכירים מהמחוז, כדי לשמוע ולהשמיע - ולצערי אנחנו נמצאים במצב של כלום, פשוט כלום. אני לא יכולה להאמין שהמשטרה עשתה פה הכול, זה לא הגיוני. אני מבקשת מהמפכ"ל שיעשה הכול כולל הכול. זו מדינת ישראל? אלה הכוחות שיש לה?

במהלך החיפושים הגיעה משפחת הנעדר לאזור מירון להודות באופן אישי לכוחות שבשטח, ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי קיים דיון הערכת מצב: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

"זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו", הוסיף שבתאי, "ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל".