השתתף בחיפושים ובמעצרים - וגנב את הכסף שנתפס: כתב אישום נגד קצין מג"ב

מח"ש הגישה כתב אישום נגד אלי פרץ, קצין במג"ב איו"ש שהיה אחראי לאיסוף והעברת רכוש וכסף שהוחרם במבצעים למשטרה. לפי האישום, הוא גנב עשרות אלפי שקלים ואף השתתף בהימורים בדירות מסתור. שניים מאחיו מואשמים בשיבוש מהלכי משפט

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (שני) כתב אישום לבית משפט השלום בנצרת נגד קצין מג"ב אלי פרץ בגין גניבה ונגד שני אחיו, שקד ואבישי פרץ, בגין שיבוש מהלכי משפט. בעת ביצוע העבירות, שימש פרץ כקצין מבצעים במג"ב איו"ש, ומתוקף תפקידו נהג לערוך חיפושים ומעצרים באזור יהודה ושומרון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן לביא, בכמה הזדמנויות פרץ נהג שלא להפקיד את הסכום שנתפס במהלך חיפושים ומעצרים ושלשל לכיסו סכום מצטבר של עשרות אלפי שקלים. בנוסף, הקצין מואשם כי השתתף במשחקי הימורים בדירות מסתור בשלושה מקרים.

על רקע החשדות נערך חיפוש בביתו, ובו סירב הנאשם למסור את לצוות החיפוש את הטלפון הנייד שלו. במקביל, האחים של פרץ מואשמים כי העלימו מכשיר טלפון נוסף שהיה בבית ולא נמצא עד היום. כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של גניבה בידי מורשה, משחקים אסורים ושיבוש מהלכי משפט.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם פתיחת החקירה בחודש יולי 2020 הוצא הקצין לחופשה כפויה על בסיס חומר הראיות בתיק ובהמשך זומן לשימוע, בעקבותיו הושעה מן החיל. לאחרונה הסתיימה תקופת ההתקשרות עם הקצין ולאחריה לא חודש עימו החוזה והוא סיים את שירותו בחיל באוגוסט 2021".