דינה שמחון נרצחה ע"פ החשד ע"י בנה: "הוא ניסה גם לפגוע בשכנה"

לאחר מעצרו של הגבר בן ה-42 החשוד ברצח אימו בת ה-62, אחד השכנים בבניין סיפר כי בבניין נשמעו "צרחות של מוות", וכי החשוד ניסה לפגוע גם בשכנה שהזעיקה את המשטרה. "לא ידענו שיש איזה בעיית נפש או משהו"

זמן צפייה: 00:46

לאחר מעצרו של הגבר החשוד ברצח אימו בת בקריית אתא, אחד השכנים בבניין אמר היום (שבת) לחדשות 13 כי החשוד ניסה לפגוע גם באחת השכנות. "שמענו צעקות מקומה 9 עד קומה 16", אמר השכן, "גיסתי קראה לזה 'צרחות של מוות', חשבנו שזה סתם, אולי ילדים, זה קורה מדי פעם, ופתאום התחלנו לשמוע צעקות מחדר המדרגות".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2205071638' autoplay='0' credit='' desc='אחד השכנים בבניין: "הוא ניסה גם לפגוע בשכנה"' poster='' kid='1_yrs7m10t' duration='155']

"הצעקות נמשכו 20-30 שניות, אמרתי לאשתי להתקשר למשטרה", הוסיף, "הם אמרו שידוע שיש אירוע, ואז מכיוון חדר המדרגות שמענו צעקות 'תרים ידיים', כנראה שהיה לו סכין ביד. אחת השכנות מקומה 9 שראתה את אותו אדם והיא זו שהזעיקה את המשטרה, הבנתי גם שהוא רדף אחריה וניסה לפגוע בה".

עוד אמר השכן: "זו משפחה שעברה לפה לפני חודש-חודשיים, הבנתי שהבן שלה אמור לשהות פה לזמן קצר עד שיימצא סידור, לא ידענו שיש איזה בעיית נפש או משהו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2205071634' autoplay='0' credit='' desc='הבניין בקריית אתא בו גבר רצח ע"פ החשד את אימו' poster='' kid='1_uv1ne874' duration='8']

עו"ד שרית גולן, המייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את הבן שחשוד ברצח אימו, אמרה היום כי: "מדובר במקרה מצער וטראגי. בית המשפט נעתר לבקשתינו והפנה את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית על רקע מצבו הנפשי הקשה, והצורך לברר את כשירותו לעמוד לדין". במקביל, מעצרו הוארך עד ל-16 במאי, בתנאי אשפוז.

כזכור, הגבר בן ה-42 נעצר בחשד שדקר למוות את אימו, דינה שמחון בת ה-62. המשטרה הגיעה למקום לאחר שהתקבל דיווח במוקד 100 על גבר שמסתובב עירום ובידו סכין בבניין בקריית אתא. אמו של הגבר נמצאה פצועה בראשה בחדר מדרגות. פרמדיקים של מד"א ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה.