ההתעללות בגן ילדים בשפלה: שתי סייעות נוספות נעצרו

נשות הצוות חשודות באלימות כלפי פעוטות בגן, במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13. מחר הן יובאו לדיון בביהמ"ש. זאת, לאחר שמוקדם יותר השבוע נעצרו שתי סייעות העובדות במקום. חקירת המקרה נמשכת

זמן צפייה: 01:38

לאחר שביום שני שתי סייעות בגן פרטי בשפלה נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות - שתי סייעות נוספות בגן נעצרו היום (רביעי) בחשד לאלימות כלפי פעוטות במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13. עורך הדין של ההורים ציין כי "החקירה עלתה שלב. אנחנו בקשר רציף עם הפיקוד, קולנו נשמע, מדובר בארוע חמור ביותר - לא נרפה עד שימוצה הדין".

בתוך כך, עשרות בני אדם מפגינים במרכז רמלה בעקבות הפרשה, בקריאות: "ילדינו אינם הפקר".

לכתבות נוספות בנושא >> 

רוחמה סעד ונירית שוויד הן הסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות

"הטיחו ברצפה": שתי סייעות בגן בשפלה חשודות בהתעללות בפעוטות

הפגנת הורים ברמלה בגין פרשת ההתעללות בגן ילדים
הפגנת הורים ברמלה בגין פרשת ההתעללות בגן ילדים | צילום: חדשות 13

כאמור, שתי סייעות בגן פרטי בשפלה נעצרו ביום שני בחשד להתעללות בפעוטות. כזכור, הורי הפעוטות הגישו בתחילת השבוע תלונה במשטרה ומסרו לידיה תיעוד של האלימות הקשה שהופעלה לכאורה כלפי ילדיהם.

השתיים נחקרו ונעצרו, ובהמשך הובאו לדיון בהארכת מעצרן בפני בית משפט השלום בראשון לציון, שהחליט להאריך את מעצרן בשלושה ימים נוספים.

מרטין, אב לילד בגן, סיפר לחדשות 13: "התעללו בילד שלי במשך שנה שלמה, התעללות קשה ביותר. אנחנו לא ישנים בלילה, ראינו הרבה זוועות - מכות לראש, הטחות לרצפה, זריקת אוכל כדי שיאכלו מהרצפה, היא זורקת את שקית הבמבה לרצפה שכל הילדים יאכלו מהרצפה".

"המקרה הכי מזעזע שהיה אי פעם, זה עבר את כל הגבולות האפשריים", המשיך האב. "שתי בנות שטן החליטו שהן פשוט מתעללות בילדים במשך המון זמן. הדלת כל הזמן סגורה, אף אחד לא יודע. המנהלת טוענת שהיא לא מסתכלת על המצלמות אף פעם. זוועת עולם".