רוחמה סעד ונירית שוויד הן הסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות

אחרי הפרסום בחדשות 13: בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם את שמות הסייעות, החשודות שנהגו באלימות מתמשכת כלפי פעוטות. מוקדם יותר היום, בתום חקירה, מעצרן הוארך בשלושה ימים

זמן צפייה: 02:02

הותר לפרסום: רוחמה סעד ונירית שוויד הן הסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות בגן פרטי בשפלה, אשר נעצרו אתמול (שני) לאחר הפרסום בחדשות 13 אודות המקרה.

כזכור, הורי הפעוטות הגישו אתמול תלונה במשטרה ומסרו לידיה תיעוד של האלימות הקשה שהופעלה, לכאורה, כלפי ילדיהם. השתיים נלקחו אמש למעצר, ומוקדם יותר היום הובאו לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוחלט להאריך את מעצרן בשלושה ימים נוספים. צו איסור פרסום שיהיה תקף לפחות עד מחר הוטל על פרטי החקירה כולה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בשל המתיחות: צה"ל יתגבר מערכי אש וכוחות איסוף בצפון

מודל הרמזור של גמזו: בערים הירוקות ייפתחו כל העסקים ובתיה"ס

ניסיון הפיגוע של חזבאללה: אור הלר משחזר את תנועת המחבלים

נירית שוויד ורוחמה סעד, הסייעות החשודות בהתעללות
נירית שוויד ורוחמה סעד, הסייעות החשודות בהתעללות | צילום: חדשות 13

מרטין, אב לילד בגן, סיפר לחדשות 13: "התעללו בילד שלי במשך שנה שלמה, התעללות קשה ביותר. אנחנו לא ישנים בלילה, ראינו הרבה זוועות - מכות לראש, הטחות לרצפה, זריקת אוכל כדי שיאכלו מהרצפה, היא זורקת את שקית הבמבה לרצפה שכל הילדים יאכלו מהרצפה".

"המקרה הכי מזעזע שהיה אי פעם, זה עבר את כל הגבולות האפשריים", המשיך האב. "שתי בנות שטן החליטו שהן פשוט מתעללות בילדים במשך המון זמן. הדלת כל הזמן סגורה, אף אחד לא יודע. המנהלת טוענת שהיא לא מסתכלת על המצלמות אף פעם. זוועת עולם".

עורך הדין עדי כרמלי, המייצג את ההורים, מסר כי "מדובר באירוע קשה ושיטתי. מצפייה בסרטונים עולה כי מדובר במסכת של אירועים קשים, אלימות קשה וברוטאלית כלפי קטינים חסרי ישע, תינוקות רכים. אנו מצפים ממשטרת ישראל שתפעל בנחרצות ובנחישות ותדאג למצות את הדין עם החשודות. אנו נהיה כאן כדי לפקח מקרוב על עבודת המשטרה ולוודא שהדין ימוצה".

עורך דין עדי כרמלי
עורך דין עדי כרמלי | צילום: חדשות 13

עורכת הדין עידית רייכרט, המייצגת את בעלי הגן, מסרה כי "מדובר בסרטונים קשים לצפייה ולעיכול. מרשיי אינם חשודים, אלא להיפך - הם שותפים לתחושת משבר האמון, ההלם והזעם המופנים אל המעורבות שנהגו בתינוקות חסרי ישע כמפלצות".

"למרבה המזל הגן רושת במצלמות, בהסכמת מרשיי - אף על פי שהחוק אינו מחייב, והודות לכך נחשפו המעשים המזעזעים. מייד משנודע הדבר, מסרו בעלי הגן עדות פתוחה במשטרה, העבירו לרשותה את הסרטונים, שיתפו פעולה ויסייעו ככל הניתן עד למיצוי החקירה נגד החשודות".