הגיעה להתלונן - ונעצרה: גננת מנצרת חשודה בהתעללות בפעוטות

במשטרה פתחו בחקירה סמויה בעקבות תלונה שהוגשה, במסגרתה גם הוצגו קלטות אודיו בהן נשמעת הגננת מתעללת לכאורה בילדי הגן. היא נעצרה כשהגיעה להגיש תלונה על הכפשת שמה, והחקירה בעניינה נמשכת

פעוטון (אילוסטרציה)
פעוטון (אילוסטרציה) | צילום: shutterstock

מכת האלימות בפעוטונים: גננת תושבת נצרת נעצרה אתמול (שני) בחשד להתעללות בפעוטות, בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה, במסגרתה גם הוצגו קלטות אודיו בהן נשמעת הגננת מתעללת לכאורה בילדי הגן. במשטרה פתחו בחקירה סמויה, שבמהלכה נאספו ראיות נוספות. בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרה ב-24 שעות, אך לאחר שעורך דינה ערער למחוזי היא שוחררה.

אתמול הגיעה הגננת לתחנת המשטרה במטרה להגיש תלונה על הכפשת שמה, אך בעקבות ממצאי הביניים של החקירה היא נעצרה, והחקירה בעניינה נמשכת. עו"ד עבד פאהום אמר: "תשתית הראיות חלשה מאוד והמעצר היה אחרי תלונה שהוגשה בכלל לפני 10 ימים. הלקוחה שלי כופרת בכל המיוחס לה ועובדה שהיא לא קיבלה בכל התקופה הזאת הפסקת עבודה והיא רק עוברת מסע הכפשה עלי ידי אנשים רעים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווחים בסוריה: חיל האוויר תקף משלוח נשק מתקדם בנמל לטקיה

"דקירה אחת ויבינו את המסר": הצצה מבפנים למחתרת היהודית החדשה

"במקומות הכי אינטימיים": קרובת משפחתו של הקצין המצלם גילתה שגם היא תועדה

אתמול דווח בחדשות 13 כי למרות החוק שקבע שחובה להתקין מצלמות בפעוטונים נכנס לתוקף כבר לפני יותר משנה, מוסדות רבים עדיין לא מיישמים את ההנחיות. לפי משרד הרווחה, 147 גנים בארץ עדיין לא התקינו מצלמות, על אף סיוע כספי שניתן במידת הצורך.