אימהות התעמתו עם סייעת שנאשמת בהתעללות בפעוטות: "בעטת בבת שלי"

שלוש הנשים הגיעו לבית המשפט בת"א והשמיעו הקלטות של ילדיהן הצועקים בזמן ההתעללות - תוך שהן מקללות ותוקפות את הסייעת מגן הילדים בחולון. "תקפה את הפעוטות בהזדמנויות רבות - בתדירות יומיומית"

זמן צפייה: 01:08

מכת ההתעללות בגני הילדים: שלוש אימהות הגיעו היום (חמישי) לבית המשפט בתל אביב והתעמתו עם הסייעת שמואשמת בהתעללות בפעוטות בגן הילדים בחולון. במהלך העימותים הנשים השמיעו הקלטות של הילדים הצועקים במהלך ההתעללות, ותיעדו כיצד הן מקללות ותוקפות את הסייעת באמצעות בעיטות.

כזכור, שני כתבי אישום הוגשו בינואר האחרון נגד גננת וחמש סייעות שעבדו ב"גן סיגל" שבשפלה, המואשמות בריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש, וכן בעבירות של תקיפה סתם נגד קטינים. את כתבי האישום הגישו עורכות הדין רוזי כבאז וצופיה טייץ לבית המשפט המחוזי בתל אביב ולבית משפט השלום בחולון.

תחילת הפרשה הייתה ב-2018, אז ניהלה סיגל אדהמי, תושבת חולון, גן ילדים פרטי המיועד לילדים בני חצי שנה עד גיל 3.5. כתב האישום תיאר כיצד הסייעות תקפו את הפעוטות "בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית", לשון האישום. אדהמי הואשמה כי נכחה בגן שעות מועטות למרות שידעה שקיימת אלימות כלפי הפעוטות.