טלטלו, סטרו ומשכו בשיער: אם ובתה הורשעו בהתעללות ותקיפה במעון ילדים

סאוסן קסיס בת ה-51 ובתה שורוק בת ה-25 מאעבלין, שניהלו וטיפלו בילדים במעון "סיג'אר ולאקן" שבמועצה פסוטה שבצפון, תועדו במצלמות האבטחה כשהן מתעללות ותוקפות קטינים חסרי ישע. לטענת ההורים, הילדים נותרו מאז עם טראומות קשות. "נלחמנו לשקם את הילדים שלנו"

זמן צפייה: 02:07

מכת ההתעללות בגנים: סאוסן ושורוק קסיס, אם ובתה מאעבלין אשר ניהלו וטיפלו בילדים במעון "סיג'אר ולאקן" שבמועצה המקומית פסוטה שבצפון, הורשעו הבוקר (שני) בהתעללות ותקיפת חסרי ישע קטינים, כפי שתועד בסרטונים קשים במצלמות האבטחה.

סאוסן בת ה-51 הורשעה ב-7 עבירות של התעללות, 8 עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי ושתי עבירות של תקיפה ללא סיבה בנסיבות מחמירות. שורוק בת ה-25 הורשעה ב-10 עבירות התעללות ו-14 עבירות תקיפת קטין בידי אחראי. הדיון לטיעונים לעונש צפוי להתקיים ב-7 ביולי 2022.

מרים גיריס, אחת האימהות המתלוננות, אמרה כי "יום זה הוא יום מיוחד עבורנו, יום האם. היום הרגשתי שנעשה צדק לחסרי הישע, ולנו האימהות. עברנו שנה מאוד קשה, נלחמנו לשקם את הילדים שלנו, לאסוף את השברים ולאחד את המשפחות שלנו, שהתמודדו יום-יום עם ההשלכות".

הפרשה נחשפה במאי האחרון, אז התגלו מעשי האם ובתה במעון שבחזקתן, וביניהם משיכות ידיים, הטחות, משיכות בשיער, דחיפות, מכות, סטירות וטלטול – בזמן ששאר הפעוטות בגן צופים במעשים. ההורים יגיעו בהמשך לבית המשפט כדי להתלונן בחסות ילדיהם אשר לטענתם סובלים מאז מבעיות רפואיות מתמשכות ומטראומה קשה.