צעיר מכפר קאסם דקר קרוב משפחה - והסגיר עצמו למשטרה

החשוד, בן 19, הגיע מגואל בדם לתחנת המשטרה וסיפר כי דקר את קרוב משפחתו בן ה-37, שנפצע באורח קשה. השוטרים עצרו את החשוד והחלו בחקירתו, ובמקביל הגיעו שוטרים לדירת הקורבן, שפונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: Shutterstock

תושב כפר קאסם בן 19 נעצר היום (ראשון) בחשד שדקר את קרוב משפחתו בן ה-37, ופצע אותו באורח קשה. חוקרי תחנת המשטרה בעיר פתחו בחקירה לאחר שהצעיר הגיע לתחנה כשהוא מגואל בדם, וסיפר על שאירע.

השוטרים עצרו את החשוד והחלו בחקירתו, ובמקביל הגיעו שוטרים לדירת הקורבן, שפונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים. בתחום החקירה, ובהתאם לחומר הראיות בתיק, יוחלט האם להביא את החשוד לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרו.

זירת הדקירה בחיפה
זירת הדקירה בחיפה | צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר היום נרצחה סמר כלאנסי בת ה-51 על פי החשד על ידי בעלה, שניסה להתאבד לאחר מכן ואושפז במצב קשה. ג׳והאינה כראם, שכנתם של בני הזוג, סיפרה לחדשות 13: "הם היו לאחרונה בסכסוך גירושים. אני יוצאת למרפסת רואה את הגבר חמוש בסכין אומרת לו מה אתה עושה פה, מה אתה עושה פה, לא ענה לי, קפץ על הגדר ונכנס לבית של אשתו והתחלנו לשמוע צעקות. הבת יצאה לרחוב וצעקה אבא רוצח את אמא. אחרי הצעקות הייתה דממה והגיע אמבולנס".

הבוקר נורה למוות תופיק ערו, צעיר בן 27 תושב הכפר ג'ת, בשעה שנסע ברכבו. צוותי הרפואה שהוזעקו לכפר שבצפון השרון העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.