בעקבות סגירת התיק בפרשת אהוביה סנדק: תוגברה אבטחת ראש מח"ש

פרסום ראשון: במשטרה ובמשרד המשפטים החליטו לתגבר משמעותית את האבטחה סביב קרן בר מנחם - מחשש שפעילי ימין קיצוני ינסו לפגוע בה. זאת, בעקבות ההחלטה לסגור את התיקים של השוטרים המעורבים בפרשת אהוביה סנדק

5v3a9943 640x400
ראשת מח"ש קרן בר מנחם, היועמ"ש אביחי מנדלבליט ואבי ניסנקורן | צילום: יוסי זמיר/לע"מ

פרסום ראשון: המשטרה ומשרד המשפטים החליטו היום (שישי) בתום הערכת מצב, להגביר משמעותית את האבטחה סביב ראש המחלקה לחקירות שוטרים קרן בר מנחם. ההחלטה התקבלה מחשש שפעילי ימין קיצוני ינסו לפגוע בה - על רקע סגירת התיקים נגד השוטרים שהיו מעורבים בפרשת אהוביה סנדק.

כזכור, אתמול החליט היועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את התיק נגד השוטרים שהיו מעורבים בפרשת אהוביה סנדק, שנהרג בתאונת דרכים בדצמבר 2019 לאחר מרדף משטרתי. במשפחתו של סנדק ובקרב המפגינים נגד המשטרה טענו כי המרדף הוא שהוביל למותו של סנדק והם אחראים למותו.

שלט המחלקה לחקירות שוטרים
שלט המחלקה לחקירות שוטרים | צילום: חדשות 13

בתיעוד שפרסם משרד המשפטים נראה הרכב בו נסע סנדק כשהוא עובר חסימה של ניידת משטרה וממשיך לנסוע, לפני שהניידות פתחו אחריו במרדף. במשרד המשפטים התלבטו לגבי שוטר אחד, אך הוחלט לסגור את התיק נגד שניהם. במשטרה מעריכים שבעקבות פרסום ההחלטה יהיו הפגנות ומהומות ובימים האחרונים מקיימים דיונים קדחתניים בעניין.