עד 10 אלף ש"ח לירי בגפיים, 30 אלף לרצח: נעצר "מחסל וקבלן ירי" בן 17

בתום פעילות משטרתית לאיתור ותפיסת כלי נשק בלתי חוקיים בישובים הערביים, נעצר נער תושב כפר קרע לאחר שבחדרו נמצאו רובים, אקדחים, רימון יד וכמות גדולה של תחמושת. בתום הפעילות נעצרו בסך הכל חמישה בגירים וקטינים דיירי המקום, כאשר הנער וגבר בן 58 יובאו לדיון בהארכת מעצרם

זמן צפייה: 00:21

נער בן 17 תושב כפר קרע שבואדי עארה נעצר היום (חמישי), במהלך פעילות מבצעית של שוטרי תחנת עירון ולוחמי מג"ב,  לאחר שנמצא בחדרו רובה M-16, קלצ'ניקוב, עוזי, 3 אקדחים, רימון וכמות גדולה של תחמושת. תפיסה זו היא חלק מהפעילות המשטרתית לאיתור ותפיסת כלי נשק בלתי חוקיים בישובים הערביים.

כמו כן, בתום הפעילות נעצרו 5 חשודים נוספים בגירים וקטינים נוספים דיירי המקום, אשר הועברו לחקירה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של שניים מהחשודים, הנער וגבר בן 58. לחדשות 13 נודע כי הנער התפרנס מהיותו "קבלן ירי" שגבה מלקוחותיו אלפיים שקלים בעבור ירי לעבר בית, 5 עד 10 אלפים שקלים עבור ירי בגפיים ו-30 אלף שקלים בעבור רצח של אדם.

תמונות של הנשקים שנתפסו אצל הנער
תמונות של הנשקים שנתפסו אצל הנער | צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת עירון, סנ"צ דודי רוזנטל, התייחס למעצר ואמר כי "תפיסה זו היא חלק מהמאבק של משטרת ישראל נגד תופעת השימוש באלימות ואירועי ירי בחברה הערבית, אותם עבריינים שמשתמשים בנשקים אלו לחיסולי חשבונות והטלת אימה על אזרחים חפים מפשע, שוטרי משטרת ישראל פועלים בקו הראשון במלחמה הזו תוך סיכון ממשי של חייהם".