תעלומת הרצח הכפול בירושלים: הבן שנחשד במעשה - מדבר לראשונה

שנה עברה מאז שנרצחו בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב - והמקרה טרם פוענח. הרב ניתאי כדורי, שבמהלך החקירה נבדק החשד שרצח את הוריו, סיפר על מעצרו: "לא הבנתי מה קורה" • פרויקט מיוחד

זמן צפייה: 10:52

בדיוק לפני שנה נמצאו תמר ויהודה כדורי בביתם שבשכונת ארמון הנציב כשהם דקורים בכול חלקי גופם. מאז המשטרה בדקה כל כיוון חקירה אפשרי, אבל הרצח המסתורי נותר בלתי מפוענח. ניתאי כדורי שנעצר ונחקר בחשד שהוא זה שרצח את הוריו סיפר לחדשות 13 הרצח המזעזע ועל החקירה הקשה שעבר.

ניתאי, הבן הצעיר של תמר ויהודה, סיפר על ילדותו ועל הוריו: "הייתה לנו ילדות שמחה. דאגו לנו להכול. הוריי היו אנשים נוחים. הרצח הייתה מכה כבדה מאוד". אשתו ברכה, סיפרה: "נכנסתי למשפחה, כבת לכל דבר".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שנה אחרי הפיגוע: תיעוד המחבל חודר לתוך עמדת השמירה בבית אל

בעקבות ההצפות: גבר נסחף עם רכבו בשיטפון בבנימינה – ונהרג

הקטל בכבישים: צעירה בשנות ה-20 נהרגה בתאונה בכביש 75

בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים
בני הזוג תמי ויהודה כדורי שנרצחו בירושלים | צילום: החדשות 13

חודש לאחר הרצח הכפול שזעזע את ירושלים, המשטרה הדהימה בכיוון חקירה חדש. צוות החקירה החליט להאזין לטלפון הנייד של ניתאי ולנהל חקירה סמויה נגד בני משפחה קרובים. ניתאי הוזמן למשרדי הימ"ר ונדרש לתת את הטלפון שלו לבדיקה. אחרי חקירה סמויה של שבועות, במשטרה החליטו לעבור לשלב הגלוי. בלשים נשלחו אל ביתו של ניתאי ועצרו אותו לחקירה בחשד כי רצח את הוריו.

ניתאי סיפר על היום בו עוכב לתחנה: "ירדתי לקחת את ילדיי וראיתי קבוצה של שוטרים. לא הבנתי מה קורה". גם ברכה, אשתו נעצרה לחקירה. במשטרה חשדו כי היא סייעה לבעלה בשיבוש החקירה. היא טענה כי במהלך החקירה לא קיבלה אוכל ולא אפשרו לה לשמור על צניעותה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מנהלת את חקירת הרצח ביסודיות ובמקצועיות, ומבצעת את כל פעולות החקירה הנדרשות תוך בדיקת כלל כיווני החקירה, במהלך החקירה נעצרו מספר חשודים שהובאו בפני בית משפט שבחן הראיות והחומר שנאסף והאריך את מעצרם של מרבית העצורים לצורכי חקירה. מטבע הדברים אנו מנועים מלפרט אודות מהלכי החקירה וממצאיה עד כה, שעה שהיא עודנה מתנהלת תחת צו איסור פרסום. המשטרה תמשיך לפעול ולפענח מקרי רצח ופשיעה חמורה בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה מכוח החוק, במטרה אחת ויחידה: להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".