תעלומת הרצח הכפול בי-ם: העדות שהובילה לבניית קלסתרון החשוד

כשבוע לפני רצח הזוג כדורי, נדקרה בשכונת ארמון הנציב שבעיר נערה בת 14. עד ראייה למקרה תיאר את חזותו למשטרה – אך הוא מעולם לא נתפס. "יש חיית טרף שמסתובבת חופשי" • פרויקט מיוחד, חלק ב

זמן צפייה: 07:45

תעלומת הרצח הכפול בירושלים: שנה לאחר רצח בני הזוג כדורי, ולמשטרה עדיין אין קצה חוט בדרך לפענוח המקרה. כמה מעצרים בוצעו במהלך החקירה, בהם של מנקה הבניין, של כמה עבריינים המוכרים למשטרה ואף בנם של הנרצחים, ניתאי, ואשתו ברכה.

כשבוע לפני שהתרחש הרצח הכפול, נדקרה בשכונת ארמון הנציב נערה בת 14, ונפצעה קל. עד ראייה למקרה תיאר אותו בפני המשטרה כגבר בשנות ה-30 לחייו, דובר ערבית בעל מבנה גוף מלא, שחבש כובע צמר ועטה כפפות לידיו. על סמך תיאורו הרכיבה המשטרה קלסתרון לחשוד בשתי התקיפות.

לעוד כתבות בנושא:

תעלומת הרצח הכפול בירושלים: הבן שנחשד במעשה – מדבר לראשונה

אב הנחקרת בפרשת הרצח הכפול בירושלים: "המשטרה מענה אותם"

מבוי סתום בחקירת הרצח הכפול בי-ם: חשוד במעשה נעצר – ושוחרר

בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים
בני הזוג תמי ויהודה כדורי שנרצחו בירושלים | צילום: החדשות 13

"אתה נקלע לאיזשהו מבוי סתום, כשאין לך לא כלי של הרצח, לא מצלמה, לא עדים, אז אתה עושה כבר פעולות עם מעגלים נרחבים יותר", הסביר נצ"מ בדימוס אבי רואיף, לשעבר מפקד ימ"ר ירושלים.

שנה לאחר הרצח, והתעלומה ממשיכה לרחף כצל מעל שכונת ארמון הנציב. ניתאי כדורי, שממנו נוקו החשדות לפני כמה חודשים, עדיין מחכה לתשובות: "אני חושב שהדבר שצריך להדאיג את כולנו הוא שיש פה חיית טרף שמסתובבת חופשי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מנהלת את חקירת הרצח ביסודיות ובמקצועיות, ומבצעת את כל פעולות החקירה הנדרשות תוך בדיקת כלל כיווני החקירה, במהלך החקירה נעצרו מספר חשודים שהובאו בפני בית משפט שבחן הראיות והחומר שנאסף והאריך את מעצרם של מרבית העצורים לצורכי חקירה. מטבע הדברים אנו מנועים מלפרט אודות מהלכי החקירה וממצאיה עד כה, שעה שהיא עודנה מתנהלת תחת צו איסור פרסום. המשטרה תמשיך לפעול ולפענח מקרי רצח ופשיעה חמורה בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה מכוח החוק, במטרה אחת ויחידה: להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".