רצח פאדיה קדיס ביפו: ביהמ"ש גזר על בתה ובן זוגה 25 שנות מאסר

לפני כשנתיים רצח אמיר מרמש בדקירות סכין את אמה של טרייסי קדיס בשיתוף פעולה עמה ובעידודה. בית המשפט המחוזי בת"א גזר עליהם עונש מאסר בהתאם לעסקת הטיעון עליה חתמו

זמן צפייה: 05:29

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) 25 שנות מאסר על אמיר מרמש וטרייסי קדיס, שהודו במסגרת בהסדר טיעון ברצח פאדיה קדיס, אמה של טרייסי, ביפו לפני כשנתיים.

כזכור, בני הזוג עסקו באינטנסיביות בתכנון הרצח של פאדיה, שלא קיבלה את מערכת היחסים בין בתה הנוצרייה לבן זוגה המוסלמי. ביום הרצח, טרייסי, שהתגוררה עם אמה, המתינה עד שזו תלך לישון, ואז פתחה את מנעולי דלת הכניסה האחורית לביתן. דרך דלת זו נכנס מרמש לבית באזור השעה 02:30, ואז עלה לחדרה של טרייסי, העיר אותה והראה לה סכין שהביא עמו.

פאדיה קדיס ובתה טרייסי החשודה ברצח
פאדיה קדיס ובתה טרייסי החשודה ברצח | צילום: חדשות 13

השניים שהו בחדר עד 05:30, ואז טרייסי ביקשה ממרמש לרצוח את אמה. לפי כתב האישום, היא נתנה לו צעיף לכסות את פניו, איחלה לו "בהצלחה", הרכיבה על אוזניה אוזניות ושמעה מוזיקה בעוצמה חזקה - כדי שלא תשמע את צעקות אמה.

במקביל, על פי כתב האישום, מרמש הגיע לחדרה של פאדיה, שהתעוררה, יצאה למסדרון, וקראה בשמה של בתה טרייסי. אז הבחינה במרמש רעול הפנים. פאדיה צרחה, ואז נדקרה על ידו שבע פעמים, בצוואר ובחזה, גם לאחר שהתמוטטה. מרמש הפסיק לדקור אותה רק כשנשברה קת הסכין.

אמיר מרמש וטרייסי קדיס
אמיר מרמש וטרייסי קדיס | צילום: חדשות 13