בעלי מועדון הפורום מואשם באונס, מעשה מגונה ואספקת סמים

הפרקליטות הגישה את כתב האישום נגד יוסי שוורץ בגין עבירות מין חמורות ועבירות סמים. במקביל, המועדון הודיע כי בשל החשדות נגד שוורץ, פעילותו ובעלותו הופסקה לאלתר: "פעלנו למנוע כל התנהגות בלתי הולמת ונמשיך לעשות זאת"

זמן צפייה: 04:07

בעלי מועדון הפורום בבאר שבע, יוסי שוורץ, הואשם היום (שני) בעבירות של אונס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית ואספקת סמים. כך נודע לאתר רשת 13. כתב האישום הוגש על ידי הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. החקירה החלה לאחר תחקיר "הצינור" שחשף את החשדות נגד שוורץ.

עוד קודם לכן הודיע מועדון הפורום בבאר שבע כי פעילותו ובעלותו של הבעלים יוסי שוורץ תופסק לאלתר בשל החשדות החמורים נגדו בגין עבירות מין, בהן אונס. ביום שישי האחרון התקבל הערעור של המשטרה למנוע את שחרורו של שוורץ.

"לאורך 33 שנות קיומו, צוות מועדון הפורום פעל תמיד כמיטב יכולתו למניעת כל התנהגות בלתי הולמת וימשיך לעשות זאת ולגנותה. זוהי לא דרכנו", אמרו במועדון. "מועדון הפורום הוא מוסד ישראלי ותיק שמעסיק קרוב ל-400 עובדים ומעניק תעסוקה לאלפים נוספים וימשיך לעשות הכל בכדי להמשיך ולייצר תרבות איכותית וסביבה בטוחה למבלים שלנו. נמשיך לפעול למען הקהל הטוב בארץ".

המשטרה הגישה ביום חמישי הצהרת תובע, שלפיה יש בידיה די ראיות כדי להעמיד את שוורץ לדין, ובכוונת הפרקליטות להגיש בקשה למעצרו עד תום ההליכים. למרות זאת, שופט בית משפט השלום רפאל ימיני שחרר ביום חמישי את שוורץ למעצר בית בערבות של מאה אלף שקלים, זאת כאשר המשטרה אמרה כי הפרקליטות אמורה להחליט לגבי 10 תיקי חקירה הקשורים אליו. כאמור, הערעור התקבל ומעצרו של שוורץ הוארך.

כזכור, בחודש ינואר השנה הודיע שוורץ כי הוא יוצא לחופשה מכל תפקידיו בקבוצה ובמועדון, בעקבות התחקיר של אמיר שואן ומערכת "הצינור", שחשף חשדות רבים נגדו לעבירות מין, כולל אונס, אשר שודר ברשת 13. מעצרו הגיע בעקבות תלונה חדשה שהוגשה נגד שוורץ על ידי צעירה שטענה כי הוא אנס אותה במועדון, ובשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי אישה נוספת הגישה תלונה נגדו, השמינית במספר, על אירוע שהתרחש לפני 10 שנים.