המורה החשודה בעבירות מין בתלמידה תישאר במעצר

בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור המשטרה והאריך עד יום שני את מעצרה של המורה שחשודה בעבירות מין בתלמידתה בת ה-14. אחר הצהריים התקיים עימות בין המורה לתלמידה

זמן צפייה: 02:48

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל הבוקר (חמישי) את ערעור המשטרה והאריך עד ליום שני את מעצרה של המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה בת ה-14. המשטרה טענה בבית המשפט כי המורה לא משתפת פעולה בחקירה וכי מדובר בעבירת אינוס. אחר הצהריים התקיים עימות בין המורה לתלמידה.

נציגת המשטרה הבהירה עוד לבית המשפט: "היו שיחות וידאו מיניות בין המורה לתלמידה. בכל החקירות, המורה האשימה את התלמידה בקשר".

ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות
ההתכתבויות בחקירת המורה בפרשת ההטרדות

אתמול נערך חיפוש נוסף על ידי המשטרה בבית המורה ונמצאו עוד שני טלפונים. פרקליטתה של המורה, עו"ד תמי אולמן, האשימה את התלמידה: "היא משבשת את החקירה, מחקה התכתבויות והיא ביקשה את הקשר. התלמידה תקפה מינית תלמידות בתוך בית הספר וצריך לחקור גם את זה".

המשטרה מייחסת לאישה, תושבת הצפון בת 40, עבירות של בעילת קטינה תוך ניצול מחלת נפש, ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות. המורה מכחישה כאמור את ההאשמות כנגדה.

מההתכתבויות שנחשפו אתמול בבוקר נראה כי המורה ביקשה מהתלמידה לשלוח לה סלפי, וזו שלחה לה תמונה וכתבה: "הצלחתי לצלם את זה". המורה השיבה: "לא, אבל שלחי לי מה שאמרנו". התלמידה ענתה לבסוף: "אעשה את זה מאוחר יותר". בהתכתבות אחרת מצטטת המורה שיר לתלמידה, וכותבת לה מסר בעל אופי מיני: "אני שרופה לך על...".

ככל הידוע מדובר בתלמידה בבית ספר לחינוך מיוחד שסובלת מבעיות רגשיות. אימה הבחינה בתכתובות חריגות בין בתה לבין המורה המחנכת שלה. "המורה שלחה לילדה תמונה שלה בעירום חלקי", אמרה עו"ד שני אלקובי, שמייצגת את הנערה, והוסיפה "הילדה הודתה שיש פה קשר רומנטי בינה לבין המורה".