מטען החבלה במסעדה: 4 חשודים המזוהים עם מיכאל מור נעצרו

לפני כשבוע וחצי נמצא ונוטרל מטען חבלה רב-עוצמה במסעדה בדרום הארץ. היום הודיעה המשטרה כי עצרה ארבעה חשודים, תושבי חדרה בשנות ה-20 לחייהם, במעורבות במעשה. הארבעה מזוהים עם ארגונו של העבריין מיכאל מור

זמן צפייה: 01:33

כשבוע וחצי אחרי שנמצא ונוטרל מטען חבלה רב-עוצמה במסעדה בדרום הארץ, הודיעה היום (שלישי) המשטרה כי חוקרי ימ"ר לכיש עצרו ארבעה חשודים, תושבי חדרה בשנות ה-20 לחייהם, במעורבות במעשה. הארבעה מזוהים עם ארגונו של העבריין מיכאל מור.

מהמשטרה נמסר: "היום, בתום תום פעולות חקירה סמויות אותן ביצעו שוטרי ימ"ר לכיש, לאיתור חשודים במעורבות בהנחת המטען אשר עשוי היה לגרום לפגיעה בחפים מפשע, בפעילות מבצעית בשיתוף יס"מ לכיש, יחידת יואב ויחידות מחוז דרום נעצרו 4 חשודים, תושבי חדרה בשנות ה-20 לחייהם, במעורבות במעשה. בחיפושים בבתיהם אותרו ונתפסו פריטי אמל"ח וכסף מזומן רב. החשודים יובאו מחר בפני בית משפט השלום באשקלון".

מיכאל מור מגיע לביתו לאחר ששוחרר למעצר בית
מיכאל מור, ארכיון

ביום חמישי ה-23 ביולי, מטען חבלה אותר במסעדה מוכרת בדרום הארץ. לפי החשד, הוא הוטמן במקום בעקבות סכסוך פלילי של בעל המסעדה עם העבריין הבכיר מיכאל מור - ונוטרל ברגע האחרון. מהמשטרה נמסר: "לאור הסכנה הממשית והחשש הכבד לשלום הציבור שמגיע מדי יום אל בית העסק, הוחלט במסגרת החקירה לבצע שימוע לבעל העסק ולסגור את המקום בצו מנהלי למשך 15 ימים".

עוד נאמר כי "המטען שאותר טרם הפעלתו, נוטרל על-ידי חבלני המשטרה וממצאיו הועברו להמשך חקירה. על-פי מידע שהגיע לידי משטרת ישראל בעת האחרונה, עולה החשד שהרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי שהתגלע בין בעל המסעדה לבין גורמים עבריינים, לפי החשד בעקבות קשרים אישיים שניהל. לאור המידע, הוחלט להקים כוח משימה מיוחד שיפעל בשיתוף עם ימ"ר לכיש, במטרה לסכל ולמנוע פעולות פליליות נוספות העלולות לפגוע ולגבות חיי אדם, תוך התמקדות בארגוני הפשיעה".

עורכי הדין רומי קנבל ואבי חימי, המייצגים את בעל המסעדה
עורכי הדין רומי קנבל ואבי חימי, המייצגים את בעל המסעדה

עורכי הדין רומי קנבל ואבי חימי, המייצגים את בעל המסעדה, מסרו: "הטענה שמרשינו מסוכסך עם גורמים עברייניים היא שקרית ומנותקת לחלוטין מהמציאות. לא דובים ולא יער. מרשינו הוא איש עסקים מוכשר, אדם נורמטיבי, נעדר כל עבר פלילי ואינו מסוכסך עם איש".