לאחר שהורשע בעבירות מין: השחקן משה איבגי נכנס לכלא

לאחר שבית המשפט דחה את ריצוי מאסרו ב-4 שבועות, איבגי התייצב בכלא חרמון והחל לרצות את גזר דינו, בעקבות ההרשעה במעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית של אישה נוספת. "לא טיול בתאילנד"

זמן צפייה: 02:55

השחקן משה איבגי החל הבוקר (רביעי) לרצות את עונש המאסר בפועל שנגזר עליו, לאחר שהתייצב בכלא חרמון שבצפון. כזכור, איבגי הורשע בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית של אישה נוספת, ונגזרו עליו 11 חודשי מאסר. איבגי נשאל איך הוא מרגיש בהגיעו לשערי הכלא וענה: "זה לא טיול בתאילנד".

איבגי היה אמור תחילה להיכנס לכלא כבר בחודש אוגוסט, אך בית משפט השלום בחיפה דחה את ריצוי מאסרו בארבעה שבועות, כדי לאפשר לו לחגוג את חגי תשרי עם משפחתו. גזר דינו העדכני והחמור יותר, שכולל כאמור גם מאסר בפועל, ניתן אחרי ערעורים הדדיים של שני הצדדים על גזר הדין הקודם, שכלל עבירות שירות בלבד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכירי משרד הבריאות בתגובה לנאום בנט: "לא הפורום ללבן פערים"

יו"ר ארגון המורים: "ההחלטה לשלול שכר ממורים לא חוקית"

מחקר בארה"ב: לגליזציה של מריחואנה לא הביאה לעלייה בצריכת הסם

משה איבגי מגיע לכלא חרמון
משה איבגי מגיע לכלא חרמון

כזכור, תחילה הורשע איבגי באישום אחד בלבד מתוך השלושה, וקיבל עונש של חצי שנה עבודות שירות. הוא ערער על העונש, ובערעור שהגישה המדינה מנגד נטען כי בית המשפט טעה משום ש"לא ביסס את הרשעתו של איבגי בהסתמך על מהימנותן של המתלוננות, ולא בחן בקפדנות כל אישום בפני עצמו". בית המשפט החליט להרשיע אותו בשלושת האישומים.

בפרקליטות טענו אז כי בחינה כוללת של עדויות הנשים ושל כלל הראיות שהוגשו בתיק מחייבת הרשעה. "ודאי כאשר שלוש המתלוננות בתיק - נשים שזרות זו לזו, ממקומות ומתחומים שונים, סיפרו כל אחת על האופן שבו פגשו את איבגי ונפגעו ממנו - בין במגע מיני אסור, ובין בדיבור מבזה ומשפיל", נכתב בערעור שהגישה הפרקליטות.