בורחים, דורסים ורוצחים: שוטרים תחת אימת המחסומים

השבוע זה היה שוב שוטר, ברק משולם ז"ל, ששילם בחייו אחרי שגנב רכב פלסטיני פרץ מחסום ודרס אותו למוות - חודש בלבד אחרי מותו של המתנדב עמיחי כרמלי. השוטרים זועקים, אך ההרתעה מרוסקת: "השוטרים מפחדים לירות"

זמן צפייה: 09:20

משטרת ישראל שוב דיממה השבוע עם מותו של ברק משולם ז"ל. שוב היה זה גנב רכב מהשטחים שפרץ מחסום משטרתי ודרס למוות שוטר, חודש בלבד אחרי שעמיחי כרמלי ז"ל שילם בחייו באופן דומה להחריד. עשרה אירועי דריסה רק בחודשיים האחרונים, שבעה עשר מתחילת השנה, והמשטרה חסרת אונים.

אלי סניור יצא לשחזר את רגעי האימה במחסומים - עם תיעודים והקלטות קשר בלעדיות וזעקת כאב של שוטרים מתגולל סיפור מטריד מאוד של הרתעה מרוסקת ואובדן משילות מוחלט. צפו בכתבה המלאה בווידאו בתחילת הכתבה.

מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון
מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון | צילום: באדיבות המשפחה

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-friday-clips-part-2207222003' autoplay='0' credit='' desc='עורך דין ונשק חלופי. אלי סניור עם צעדי המשטרה בעקבות אירועי הדריסה' poster='' kid='1_ott7qtxe' duration='']

בתוך כך, כחלק מהמאבק של המשטרה לתת גיבוי לשוטרים לירות ובשל העובדה שלא יכולים לבטל את מח"ש: כל שוטר שיורה ומזומן לחקירה - יזכה לעורך דין על חשבון המשורה במידה ונשקו נלקח לבדיקה, יקבל באותו היום נשק חלופי.