צעיר מואשם בהטרדה מינית ברשת: "ביקש מקטינים להצטלם עם חיתול"

מחלקת הסייבר בפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אלעד חסיד, תושב בית שמש בן 25, בגין שורה של עבירות שנעשו לכאורה בווטסאפ ואינסטגרם. "הציג עצמו כבחורה בשם בדוי – וביקש תמונות עירום"

האקר. אילוסטרציה
האקר. אילוסטרציה | צילום: חדשות עשר

כתב אישום הוגש היום (ראשון) על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד גלעד חסיד, תושב בית שמש בן 25, בגין שורה של עבירות מין שביצע בשבעה קטינים באמצעות הווטסאפ. בין היתר, חסיד מואשם בפגיעה בפרטיותם את הקטינים, בגרימת מעשה אינוס בהסכמה שהושג במרמה בקטינה שטרם מלאו לה 16, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה והטרדה מינית.

על פי כתב האישום, במהלך תקופה שנפרסה על פני שנה החל מינואר אשתקד, חסיד פנה לקטינים בגיליאי 12-17 שנים באמצעות הרשתות החברתיות אינסטגרם ווטסאפ, תוך שהשתמש בזהות בדויה. ביתר היתר, הציג את עצמו כבחורה בת 17 בשם "לאה", "שרה" ו-"חני" וכן כבחורה בשנות העשרים לחייה. לצורך כך, הוא השתמש בתמונותיה של צעירה, אותן הוריד מחשבון האינסטגרם שלה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

המתווה לפתיחת בתיה"ס: בערים אדומות וכתומות – יום כן, יום לא

מגבלת המרחק בוטלה, טייק אוואי מתאפשר: המדריך ליציאה מהסגר

הותר לפרסום: אמיר רז הוא הבעל החשוד ברצח אשתו בבנימין

לוגו ווטסאפ Whatsapp
לוגו ווטסאפ Whatsapp | צילום: רויטרס

לאחר שיצר קשר עם הקטינים, חסיד ניהל איתן שיחות בעלות תוכן מיני. למשל, הוא ביקש מהקטינים לשלוח לו תמונות עירום שלהם וכן תמונות בעלות אופי מיני נוספות, בהם ביקש מהקטינים ללבוש חיתול ולהצטלם, כל זאת לצורך סיפוקו המיני. זאת ועוד, במהלך התכתבות עם קטינה נוספת, חסיד גרם לה לבצע בעצמה מעשה אינוס, תוך כדי שהזדהה בפניה כנערה.

חסיד ביצע את העבירות המיוחסות לו בעודו מצוי תחת צו פיקוח לעברייני מין שהוטל עליו ושאוסר ליצור קשר עם קטינים, זאת לאחר שכבר הורשע בעבר בעבירות מין בקטינים. בעקבות חומרת מעשיו, הפרקליטות ביקשה לעצור את חסיד עד ההליכים המשפטיים נגדו.