ניסיון הרצח של דומרני הבן: אישום נגד שלושה מעורבים

לפי כתב האישום, שהוגש נגד וילדסלב מייכלוב בן ה-29, רוברט אובנסוב בן ה-20 וישראל ביטון בן ה-28 - השלושה קשרו קשר, גנבו רכב והצטיידו באקדח מסוג גלוק במטרה לרצוח את בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני

ניסים "נינה" דומרני, בנו של שלום דומרני

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד שלושת המעורבים בעבירת ניסיון הרצח של ניסים ("נינה") דומרני באשקלון, בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני. הנאשמים הם וילדסלב מייכלוב בן ה-29, רוברט אובנסוב בן ה-20 וישראל ביטון בן ה-28. כמו כן, הוגשה נגדם בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, השלושה "קשרו הנאשמים קשר לביצוע הפשע, ולשם כך הצטיידו ברכב גנוב עם לוחית רישוי של רכב אחר. הנאשמים אף הצטיידו באקדח מסוג גלוק לשם ביצוע הרצח".

שלום דומרני
שלום דומרני

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ ג'יאר דוידוב, התייחס לדברים: "כתב האישום שהוגש היום, הינו אחד מההישגים היותר משמעותיים של הימ"ר. הייתה פה פגיעה באדם שקיבל החלטה כנה ואמיתית לצאת מהעולם העברייני ולחיות חיים נורמטיביים, והנאשמים במעשיהם השיבו אותו לשם על כורחו, ואף גרמו לפציעתו הקשה. נמשיך להילחם במלוא הנחישות נגד הפשיעה האלימה, ולהוביל להישגים משמעותיים ושוברי שוויון".

במסגרת החקירה עלה כי שלושת החשודים ניסו לפגוע באב שלום באמצעות חיסול בנו. דומרני הבן, שנפצע קשה בניסיון החיסול, החליט לפני כמה שנים לעזוב את עולם הפשע, וככל הנראה לא היה מעורב לאחרונה בעסקיו של אביו.