תיעוד: "הילד" שמפליל את סוחרי הסמים של תל אביב

בחודש האחרון בלבד נעצרו בתל אביב יותר מ-100 חשודים בסחר בקוקאין, שהופללו על ידי ארבעה סוכנים סמויים. בסרטונים, ששימשו את המשטרה במשפטם, ניתן לראות את העסקאות שביצעו הסוחרים

זמן צפייה: 03:27

בחודש האחרון בלבד נעצרו בתל אביב יותר מ-100 חשודים בסחר בקוקאין. הם הופללו על ידי ארבעה סוכנים סמויים, כשאחד מהם הוא "הילד". בחור צעיר שהתגייס למשטרה וקיבל לאחרונה את תעודת השוטר שלו. תפקידו היה לרכוש כמה שיותר סמים - בלי לעורר חשד.

בתיעוד הנדיר שמציג את עבודתם של הסוכנים ניתן לראות את החשוד על האופנוע מגיע לעוד קליינט, לפחות כך הוא חושב. הוא לא יודע שהצעיר שמחכה לו הוא סוכן משטרתי של מרחב ירקון המכונה "הילד" בשל מראהו הצעיר. ניתן לראות הקוקאין עובר לידו של הסוכן המשטרתי, הכסף לידו של האופנוען וכל אחד הולך לדרכו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליטות המדינה: הוחלט לפתוח בחקירה בפרשת "הממד החמישי"

ירי כדור הספוג בבן ה-9 בעיסאוויה: שני שוטרים נחקרו במח"ש

חולדאי מאיים לתבוע את רגב: לא אמרתי שאאסור הנחת תפילין ברחוב

הילד שמפליל את סוחרי הסמים בתל אביב
הילד שמפליל את סוחרי הסמים בתל אביב | צילום: חדשות 13

בחודשים האחרונים משטרת תל אביב הפעילה כמה סוכנים סמויים שפעלו נגד סוחרי קוקאין, MD ודוסה, הלהיט החדש והמסוכן של עשירי תל אביב. "הסמים האלה מאוד מסוכנים כיוון שהם יוצרים תופעה של בעיות של הפרעה בלב בעיקר", הסביר סנ"צ אבי אוחיון, קצין אח"מ ירקון. "למיון של בית החולים איכילוב מגיעים אנשים ממש על סף פרפור ועל סף מוות שמצילים אותם בדקה האחרונה".

השימוש בסוכנים המשטרתיים הוא אפקטיבי מאוד בבית המשפט - העדויות שלהם חזקות מבחינה ראייתית. את מרבית העצורים בפרשות השונות מייצג עורך הדין וליד כבוב, אבו-ח'אלד, מיפו, שוטען כי "המשטרה ויחידת התביעות והפרקליטות מאשימות את אותם נאשמים בהיותם שליחים, כאלה שמבצעים את מה שמוטל עליהם על ידי אותם סוחרי סמים. הם אלו שבסופו של יום מואשמים ומועמדים לדין ונעצרים. הם אנשים שזהו מעצרם הראשון - הם מעולם לא נתקלו ברשויות החוק והם 'די נורמטיביים'".