השחקניות שהתלוננו על "המפיק המתחזה": "הוא ממשיך לאיים עלינו"

המפיק שי אברמוב חשוד שביצע אודישנים מזויפים עם תסריטים בעלי אופי מיני - תוך שימוש בשמו של במאי מפורסם. כעת, הנשים שרומו והיוצר שבשמו נעשה שימוש ללא ידיעתו, מספרים על התחושות הקשות

זמן צפייה: 15:16

שי אברמוב, מפיק ותיק בן 42 מתל אביב, חשוד כי השתמש בשמו של חברו, הבמאי אסף סודרי, ושלח בשמו הודעות מיילים לסוכנויות שחקנים בהם הזמין שחקניות לאודישן במטרה למשוך אותן. "היי. אני מלהקת סרט קצר, מתוקצב. פרויקט של אסף סודרי", נכתב בהודעה. לצורך כך, אברמוב שכר את שירותיה של שחקנית אחרת ששימשה כמלהקת, שהזמינה את השחקניות למבחן בד, במסגרתו הן קראו טקסטים מיניים שהוא כתב. "אני הייתי באודישן אבל אני מעדיפה לא לדבר, כי הוא איים לתבוע אותי", אמרה אחת מהנשים.

"איך שקיבלתי את הטלפון מהסוכונויות שחקנים, אני ישר רץ לקפה ביאליק, היכן שמתרחש האודישן, בזמן שאני מבין שנעשתה כאן תרמית על חשבוני", סיפר סודרי, והוסיף: "כשהגעתי ראיתי פרגוד בד שחור ענק שהגיע עד התקרה, ומאחוריו ישב אברמוב, בעוד השחקנית חושבת שהיא עושה אודישן בשביל סרט של אסף סודרי. בזמן הזה, הוא הסתכל על הטקסטים המיניים על אוננות שנתן לה". לאחר מכן, סודרי דרש מאברמוב לקפל את הציוד ולהתקשר לכל סוכנויות והשחקניות ולהתוודות כי שיקר להן.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

למרות התחלואה הגבוהה: התחזית האופטימית של נתניהו לפתיחת המשק

פיצוץ אירע סמוך לשגרירות ישראל בהודו – אין נפגעים

אנרכיה, ביזה והשחתת סמלי שלטון: מהומות באירופה בחסות הקורונה

המפיק שי אברמוב, החשוד כי התחזה לבמאי אסף סודרי
המפיק שי אברמוב, החשוד כי התחזה לבמאי אסף סודרי

בפועל, התברר כי לאחר שאברמוב הפסיק את האודישנים בבית הקפה, הוא העביר אותן לביתו הפרטי. "אברמוב התקשר אליי בשיחת וידאו, והתחיל לשאות אותי שאלות לא קשורות", סיפרה מעיין טולדנו, שהייתה באודישן, והוסיפה לתאר: "הוא כל הזמן שילב את השם של אסף בשיחה, ובאישהו שלב הוא דיבר איתי על תהליך הבימוי ועשה כל מני הקבלות מיניות מוזרות, שולח לי משהו מיני מאוד באימייל". בהמשך, טוענת השחקנית, אברמוב שלח לה תמונות אישיות של עצמו, של נשים בעירום ותמונה נוספת שלו בחלוק. "אחרי שראיתי את זה החלטתי שאני לא מתעסקת בזה יותר".

אחרי שהוגשו נגד אברמוב מספר תלונות, המשטרה פתחה בחקירה והוא נמצא במעצר בית. בעקבות כך, כתבת חדשות 13 הגיע לביתו והתעמתה עימו: "למה התחזית לאסף סודרי?", ובתגובה הוא ענה לה: "תיעלמי מפה. תגידי לאסף שירגע, עורך דין יטפל בזה". בהמשך, שאלה אותו: "מישהי טוענת שהיית בתחתונים מולה", אך הוא סרב להתייחס. "היינו חברים, הוא היה בן בית אצלי. אחר כך הבנתי שנפלתי על סוג של מרגל שנשתל בחיי ואז פתאום התהפך עלי", אמר סודרי. עם זאת, השחקניות שעברו חוויה קשה לכאורה לא ממהרות להיחשף בעוד שחלקן מספרות על אכזבה גדולה ותחושת רמייה.

חיים יצחקי, עורך דינו של אברמוב, מסר: "אנחנו בטוחים שהמשטרה תנקה אותו מהבחינה הפלילית. חשוב לנו ששמו ינוקה. חשוב לנו שמהבחינה המוסרית שי לא ייפגע כתוצאה מהסיפור הזה. אנחנו נשמח לשתף פעולה עם המשטרה ולמסור את כל האמת על מנת להגיע לשם".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה בשל חשד להתחזות נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה. נמשיך לחקור את התלונה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".