משפט זדורוב: השופט הציע לתביעה לסגת מכתב האישום

פרסום ראשון: טרם תחילת המשפט החוזר בו מואשם זדורוב ברצח תאיר ראדה לפני 15 שנה, ראש הרכב השופטים הציע לפרקליטות לסגת מכתב האישום. כעת, לאחר עימות בין התובעת לשופט, בבית המשפט שררה תחושה שכיוון ההכרעה ברור

זמן צפייה: 01:32

פרסום ראשון: לפני תחילת המשפט החוזר בו מואשם רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה, ראש הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי, השופט אשר קולה, הציע לתביעה לסגת מכתב האישום - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13.

היום התנהל דיון מתוח מאוד בבית המשפט, בסופו אמר השופט לתביעה כי "המצב שלכם מאוד קשה". הדברים נאמרו באולם פתוח והותירו את הנוכחים באולם בתחושה שההכרעה הולכת לכיוון זיכויו של זדורוב. הצעת השופט טרם תחילת המשפט עשויה להסביר את התחושה שקיימת בבית המשפט.

במהלך הדיון נרשם עימות בין התובעת לראש הרכב השופטים, לאחר שטענה כי השופטים עונים במקומו של הנאשם ו"שמים מילים בפיו" של זדורוב. במסגרת החקירה הנגדית נציגת הפרקליטות טענה בבית המשפט המחוזי בנצרת כי השופט קולה והשופט צרפתי מכניסים פעם אחר פעם מילים לפיו של זדורוב.

הפרקליטה, מיטל חן רוזנפלד, אמרה לשופטים: "אתם עונים במקומו - הרסתם לי את המשך החקירה הנגדית. כך אין טעם להמשיך. מבקשת הפסקה". עוד אמרה התובעת לאחר הפסקה בדיונים, בזמן שהציגו את המכנסיים שהפרקליטות טוענת שזדורוב לבש ביום הרצח, כי "היה לי עוד סט שלם של שאלות. עכשיו אני לא יכולה להמשיך איתן, ולכן אעבור לנושא הבא".