אלוביץ' התפרץ לעבר ישועה בבית המשפט: "אתה שקרן"

לאחר שמנכ"ל וואלה לשעבר טען שבעלי בזק לשעבר נתן לו הנחיות לא לפגוע בליברמן, האחרון התפרץ וצעק כי לא עשה זאת • הוצגו תכתובות של ישועה: "אני בקשר הדוק בחזית הרוסית" • עדכונים שוטפים

שאול אלוביץ' (מימין) ואילן ישועה (ללא קרדיט) | צילום: ללא קרדיט

מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, ממשיך היום בעדותו כחלק מתיק 4000 במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. לדבריו, בעל השליטה בקבוצת בזק, שאול אלוביץ', נתן לו הנחיות לא לפגוע בשר הביטחון דאז אביגדור ליברמן. אלוביץ' התפרץ לדבריו וצעק: "לא נתתי הנחיה כזו - אתה שקרן".

לטענת ישועה, אלוביץ' אמר לו "לא ללכת על הראש של 'הרוסי", ובמקרה שחרגו מההנחיה, אלוביץ' אמר: "זה פוגע, זה אחד האנשים היחידים שאיתו אנחנו יכולים לעשות עסקים". מנכ"ל וואלה לשעבר אף הוסיף כי לאחר מכן האמירות הפכו ליותר ספציפיות כשבעלי בזק אמר: "אני צריך שהוא יעזור לי במשהו בתקופה הקרובה".

אילן ישועה
אילן ישועה | צילום: ללא קרדיט

עורך דינו של נתניהו, בועז בן צור הציג תכתובת בין ישועה לאיריס אלוביץ' שבה כתב ישועה: "אני בקשר הדוק בחזית הרוסית. הם מאוד מרוצים". לאחר מכן הציג תכתובת בין ישועה לעוזרו של ליברמן, צחי משה, בעקבות ידיעה על תמונה שלו עם צעירות במסיבה ביום שבו התרחשו עתיר פיגועים. "שלא ידעו שדיברנו. רתחתי עליהם. הידיעה לא נכונה", כתב ישועה למשה. לפני כן ישועה כתב למיכל קליין: "צהוב. הזוי ולא הוגן - מבקש שזה יעוף מיד". ישועה הוסיף בדיון בבית המשפט כי זו הייתה הוראה של איריס אלוביץ' שנזפה בו: "תראה את עמוד הבית שלך".

בתכתובת מאוגוסט 2016, אלוביץ' כתב לישועה: "אני חושש שעשינו נזק גדול לרוסי (ליברמן) בימים האחרונים. אתה יכול להתקשר לעוזר שלו ולשאול אם הכול בסדר ואם הוא צריך משהו. אני זקוק לו בימים הקרובים". בנו של אביגדור ליברמן, עמוס, התכתב גם הוא עם ישועה באוגוסט 2016, וכתב לו "ביקשתי שיתאמו פגישה עם אבא שלי יחד איתך... יכול להיות אחלה". ישועה הגיב לו "בכיף. אני מעריץ אותו".