סוכל ניסיון חיסול של עבריין המשתייך לארגונו של דומרני

חוקרי ימ"ר לכיש חשפו מטען חבלה ברכבו של תושב אשדוד, המשתייך לארגונו של שלום דומרני. המטען נוטרל: "נמנע אסון גדול"

שלום דומרני

המשטרה סיכלה הבוקר (שני) ניסיון חיסול של תושב אשדוד, עבריין המזוהה עם ארגונו של שלום דומרני, לאחר שחשפה מטען חבלה גדול ברכבו ונטרלה אותו.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת פעילותה המתמשכת של ימ"ר לכיש לסיכול כוונות פגיעה בין ארגוני פשיעה, ויחד עם זאת הבאתם לדין של החשודים באותם ניסיונות, הצליחו שוטרי הימ"ר לפנות בוקר, לסכל ניסיון חיסול נוסף לאחר שחשפו מטען חבלה שהוצמד לרכב בעיר אשדוד.

חבלן משטרתי. ארכיון
חבלן משטרתי. ארכיון | צילום: חדשות 13

"חבלני המשטרה שהוזעקו למקום, נטרלו את המטען והרחיקו אותו מהאזור. במקביל, נערכות פעולות חקירה לאיתור זהות החשוד במעשה". במרחב לכיש ציינו כי "אין ספק ששוטרי הימ"ר מנעו לפנות בוקר אסון גדול, שכן מעבר להצלת חייו של אותו אדם שכלפיו כוון המטען, סבירות גבוה שניצלו גם חייהם של אזרחים חפים מפשע נוספים".

ניסים ''נינה'' דומרני
ניסים ''נינה'' דומרני

בתוך כך, בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד שלושת המעורבים בעבירת ניסיון הרצח של ניסים ("נינה") דומרני באשקלון, בנו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני. הנאשמים הם וילדסלב מייכלוב בן ה-29, רוברט אובנסוב בן ה-20 וישראל ביטון בן ה-28. כמו כן, הוגשה נגדם בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, השלושה "קשרו הנאשמים קשר לביצוע הפשע, ולשם כך הצטיידו ברכב גנוב עם לוחית רישוי של רכב אחר. הנאשמים אף הצטיידו באקדח מסוג גלוק לשם ביצוע הרצח".