"נגח בראשו ותקף באגרופים": אישום נגד גבר שתקף רופא בזמן שטיפל באשתו

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד גבר בשנות ה-20 מיהוד, זאת בגין תקיפת רופא במחלקת מיון בביה"ח איכילוב שטיפל באשתו. על פי האישום, הצעיר חשד באופן הטיפול של הרופא באשתו והיכה בארון ציוד שהיה במקום ושבר אותו. בהמשך, תקף את הרופא באלימות וגרם לחבלות בפניו. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים לביתו

זמן צפייה: 02:40

חטיבת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב יהוד בן 27 בגין תקיפת רופא נשים בבית החולים איכילוב מוקדם יותר השבוע, זאת לאחר שחשד באופן הטיפול של הרופא באשתו. לאחר דיון בהארכת מעצרו, הורה בית משפט השלום בתל אביב על שחרורו של הצעיר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

על פי האישום שהגישה המשטרה, בן ה-27 הגיע יחד עם אשתו למחלקת המיון בבית החולים איכילוב, ולאחר שעלה בו החשד לגבי אופן הטיפול של הרופא באשתו, הוא היכה בארון ציוד שהיה במקום ושבר אותו. לאחר מכן, הצעיר נגח בראשו של הרופא ותקף אותו באגרופים - וגרם לחבלות בפניו של הרופא.

עצרת נגד אלימות כלפי רופאים בבית החולים איכילוב
עצרת נגד אלימות כלפי רופאים בבית החולים איכילוב

כזכור, בתחילת השבוע נערכה עצרת נגד האלימות שמופנית כלפי רופאים בבית החולים איכילוב, בעקבות תקיפתו של רופא נשים על ידי בעלה של אישה בה הוא טיפל במחלקת מיון. "אלימות פיזית הפכה להיות לשגרה בבית חולים", אמר אחד הרופאים לחדשות 13, "אין לנו חופשות, אין לנו סופי שבוע, אנחנו נותנים את הכל. אנא מכם, תנו לנו לעבוד בשקט הראוי".

במהלך העצרת מחוץ לבית החולים, אמר מנהל איכילוב פרופ' רוני גמזו: "אנחנו רוצים להעביר את המסר - לא נקבל מטופלים ובני משפחות שלא יודעים להתנהג. את האלימות של החברה הישראלית תשאירו מחוץ לבתי החולים וקופות החולים. אנחנו רוצים לעבוד במערכת ראויה שמסורה, ואנחנו הכי מסורים בעולם. אני לא צריך כל הזמן שוטרים סביב כל רופא וכל אחות".

פרופ' יריב יוגב, מנהל האגף לנשים ויולדות בבית החולים, אמר לחדשות 13: "הרופא הזה עושה את התורנות הרביעית שלו תוך שמונה ימים מכיוון שהרבה מאוד רופאים שלי בבידוד או חולים בקורונה. יש התגייסות מלאה של המערכת כדי לתת מענה רפואי לאנשים שבאים לפה עם בעיות רפואיות. אנחנו לא צריכים להתפלא שיש אלימות, האירועים האלה לצערנו חוזרים פעם אחר פעם והם לא חדשים".