פריטים בשווי מיליון דולר: שודדים פרצו לחנות תכשיטים בחולון באור יום

שני שודדים פרצו לחנות דרך הקיר, כפתו את המוכרת, איימו עליה וגנבו את כל הפריטים שהיו בחנות. לפי בעל המקום, "הם פרצו לחנות הסמוכה, שברו את הקיר המשותף שלנו, נכנסו לשירותים וחיכו למוכרת. לקחו תכשיטים בשווי מיליונים"

זמן צפייה: 01:53

חנות תכשיטים בחולון נשדדה הבוקר (שלישי) באלימות על ידי שני חשודים שלקחו, לפי בעל המקום, פריטים בשווי 3.5 מיליון שקלים. ככל הנראה מדובר בשוד מתוכנן, השודדים חיכו לעובדת חנות "תכשיטי מוניקה" בחדר השירותים, לשם הגיעו לאחר שפרצו קיר של המקום. המשטרה פתחה בחקירה.

העובדת הגיעה למשמרת הבוקר בשעה 09:00 ופתחה את החנות. מחדר השירותים יצאו שני גברים שנכנסו לשם דרך פתח שעשו בקיר. הם קשרו אותה, איימו עליה ולקחו ממנה את המפתחות לכספות. השניים גנבו את כל התכשיטים שהיו בחנות - ולפי בעל המקום מדובר בפריטים בשווי כ-3.5 מיליון שקלים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2204191350' autoplay='0' credit='' desc='השודדים יוצאים עם התכשיטים מהחנות' poster='' kid='1_cila21tv' duration='21']

אבי, הבעלים של חנות התכשיטים, סיפר:  "הם פרצו לחנות הסמוכה, שברו את הקיר המשותף שלנו, נכנסו לשירותים וחיכו למוכרת. כשהיא הגיעה לחנות היא פתחה את הכספת כדי להניח את הסחורה על הוויטרינה ואז הם יצאו מהשירותים ובאיומים אמרו לה לשכב על הריצפה, כפתו אותה באזיקים וכיסו לה את העיניים. הם ריססו בשחור את מצלמות האבטחה אז אנחנו לא רואים כלום, אנחנו מנסים לפתור את זה עכשיו. כרגע אין קצה חוט. הם גנבו תכשיטי זהב ויהלומים בשווי קרוב למיליון דולר".